Uitstekend

2 reviews over Lodge Bateleur Bushveld Camp in het Nederlands

Natuur en rust

Rob en Tineke P, 19-1-2014

In 2012 zijn we hier geweest en in 2013 op herhaling. Het is een geweldige ervaring om in zo'n huisje in alle rust van de natuur te genieten. Dit is een luxe huisje met een uitgebreide inventaris, koelkast en vriezer en TV. We hadden een huisje met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Er is een uitkijkhut waar je met een drankje bij je naar de dieren kunt kijken, die komen drinken bij de waterput. We hebben vanuit dit kamp ook een gamedrive gedaan. Een echte aanrader! De ranger gaat zelfs nog een klein stukje met je wandelen. De man zelf is super enthousiast en heeft ons naar een hol van een hyena met jongen gebracht. "So cute"!!! Het personeel van het kamp is super vriendelijk.
Gereisd met partner in september 2013

Geweldig!!!!

Rob en Tineke P, 15-11-2012

Een heel leuk bushveld kamp. Er zijn maar 8 huisjes. Het huisje was luxe ingericht en er was zelfs een TV(niet gebruikt). Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De dame, die voor de schoonmaak zorgt kwam vragen of ze nog een wasje kon doen. De prijs mag je zlef bepalen. Er is ook een uitkijkplaats, waar je zicht hebt op een waterbak. Hier komen af en toe wat dieren drinken, Er zijn ook veel vogels te zien. Er is geen restaurant en geen winkel. Er is wel de gebruikelijke braai voor de deur. De keuken is buiten op het terras. Er is zelfs een oventje. Zorg dus dat je zelf je eten meebrengt. Als we nog eens gaan gaan we hier zeker naar toe terug!
    Gereisd met partner in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Bateleur Bushveld Camp in Krugerpark (en omgeving), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Bateleur Bushveld Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Bateleur Bushveld Camp scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.