Hotel Timbavi Bush Camp

Timbavi Bush Camp
4,4

Onvoldoende

5 reviews over Hotel Timbavi Bush Camp in het Nederlands

timbavi bush camp ervaring rijker.

C Westerhoff, 1-12-2009

in de maand november zijn wij daar geweest.voor 1 nacht gelukkig hadden wij een huisje met 2 slaapkamers,wij hebben het beste bed uitgezocht.en heel goed geslapen.het eten was redelijk maar de gastvrijheid bij aankomst was super en het riviertje met de dieren vergoeden heel veel.het was gezellig wij hebben daar naar ons zin gehad.vriendelijk gezellig.wij zijn een ervaring rijker.
Gereisd met partner in november 2009

Topplek

Kasper Heskamp, 26-7-2009

Wat een onzin wat hier staat!!! Wellicht dat jullie volgend jaar weer lekker naar een **** hotel moten in de Cote d'Azur...

Topplek, superservice, fantastisch uitzicht, om de hoek bij het Krugerpark, wakker worden met Nijlpaarden en heerlijke braai!

Mvg,

Kasper & Sarah

Gereisd met partner in juni 2009

Wat een drama

Cock, 19-10-2008

Wat een drama daar, geen drinken,slechte bedden en kleine kamers de ventilatoren konden niet draaien van het vuil dat er oplag,in een woord afschuwelijk.Wij hebben er twee nachten geslapen en voor het eten zijn we weggegaan,dat durfden we niet aan.De ratten liepen door de keuken.
Gereisd met vrienden in oktober 2008

DIT NOOIT MEER

Anita, 19-10-2008

Wat een vies en smerig zooitje was het daar. Er was geen drinken,als je in bed omdraaide bleef je met je armen of heupen in de spiralen hangen,het was gewoon een drama.'sAvonds liepen de ratten door de keuken,gewoon vies dus.
Gereisd met vrienden in oktober 2008

Valt erg tegen.

Ellen en Andor, 19-8-2008

De lokatie aan de Sabie rivier lijkt mooi alleen wordt de rust behoorlijk verstoord door de drukke autoweg op 50 meter afstand. Men was duidelijk niet berekend op onze groep van 26 personen, te weinig borden, bestek en de drank (wijn en frisdrank) was al na 1 dag op. Onze badkamer had een kale betonnen vloer en een kapotte douchekop, het licht van de buren scheen bij ons naar binnen. De kamer zelf was klein, ongezellig en verouderd en erg gehorig. Het eten was niet slecht maar de Stroganof leek verdacht veel op de stoofpot van de dag ervoor, het ontbijt was karig. Het afrekenen was meer als betalen op goed geluk. Ook in Afrika kan dit alles veel beter, dat hebben wij gelukkig ook meegemaakt.
Gereisd met vrienden in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Timbavi Bush Camp in Hazyview, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Timbavi Bush Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Timbavi Bush Camp scoort een 4.4 uit 10 op basis van 5 reviews.