Hotel Hamilton Parks Country Lodge

Hotel Hamilton Parks Country Lodge
Hamilton Parks Country Lodge
8,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hamilton Parks Country Lodge bij:

16 reviews over Hotel Hamilton Parks Country Lodge in het Nederlands

Leuke accomodatie

Olaf, 8-8-2017

Hamilton Parks was een oude boerederij die is omgebouwd. De kamers zijn ruim en leuk ingericht, maar een beetje weinig licht. Het eten was uitstekend verzorgd. Er was geen kaart voor het diner, er werd iedere avond een menu samengesteld voor de gasten. De ligging is ietwat ver van de poort maar niet dat het een probleem was. Zeer gastvrije eigenaren en personeel die zeer behulpzaam waren.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie kamer met prachtig uitzicht.

Jacqueline, 6-5-2017

De kamer was ruim en met een bijzonder mooi uitzicht. Kamer is wel donker. Het park is verzorgd met een leuke tuin en een verzorgd zwembad.

We hebben hier 3 nachten doorgebracht. We hebben hier 1 x gegeten en daarna 2 x in Hazyview. (14 km) De weg is namelijk ook in het donker goed te doen.

Het ontbijt was prima met een redelijk keuze en heerlijke muffins.

De sfeer was alleen wat ver te zoeken ondanks de mooie ruimtes. Het geheel voelde wat afstandelijk en niet zo sfeervol. Niet onvriendelijk maar zeker minder betrokken dan in de andere lodges die we deze vakantie bezochten. Zelfbediening bij de bar en weinig personeel te zien. Het park ligt ook redelijk ver van alle bezienswaardigheden af waardoor we niet snel nog een keer voor dit park zouden kiezen.

Een groot nadeel ook dat er geen WiFi was, ook niet betaald. Lastig voor het plannen van het vervolg van de reis.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

fantastisch

sonia, 16-5-2016

Deze lodge heeft een warm hart voor iedere gast en er heerst een ontzettend leuke en aangename sfeer. De hosts Lyn en Kurt dien er alles aan om jouw verblijf uiterst comfortabel te maken. Het eten is er lekker en de bar gelegenheid achteraf is een aanrader waarbij Billy, de barman, je met de glimlach bediend. Echt een aanrader ! Bedankt Lyn, Kurt en Billy voor jullie ontzettend warme gastvrijheid !
Gereisd met vrienden in mei 2016

Prachtig landgoed!

Apal, 2-8-2015

Mooi landgoed met een beperkt aantal kamers. De kamers zijn groot en schoon.

Om bij de accomodatie te komen moet je een 2,5 km over een goed onderhouden pad rijden.

Opvallend vond ik de persoonlijke gastvrijheid die je hier nog treft. De eigenaar is zeer betrokken en zichtbaar voor zijn gasten. De medewerkers zijn erg aardig en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Super accomodatie

Arjan , 24-8-2014

Na welkom te zijn geheten door Kurt hebben hier een paar heerlijke dagen doorgebracht. Vooral veel genoten van de omgeving.

Kamers waren mooi ruim en lekker. Het eten was goed (en daar is Kurt best trots op). De bar was klein en aangenaam. Verder zag het zwembad er goed uit, maar in Juli hebben wij geen duik gewaagd, want het water was 15 graden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Aanrader!!!!

Kristien, 10-8-2014

Lekker eten in dit hotel (zowel ontbijt als 3 gangenmenu: 140 R p.p., zeker nemen!) Vriendelijke bediening, innemende gastheer, gezellige bar waar je vanalles te weten komt over de omgeving door te praten met barman of gastheer. Open haard in gezellig huisje. Prachtige omgeving, ver afgelegen, veel privacy. Het is een lange weg naar de lodge vanaf de hoofdweg, zeker twee kilometer, spannend! De meubels zijn wat versleten maar de rest maakt dit meer dan goed!
Gereisd met partner in juli 2014

Gezellig landhuis met relaxte sfeer

ed, 8-7-2014

Dit oude landhuis ligt net buiten Hazyview. Via een lange smalle oprit kom je uit bij een oud landhuis. De kamers zijn netjes en schoon. Rond dit landhuis een aantal loslopende dieren zoals honden en kippen. Hoeft niet echt voor mij. De sfeer is heel relaxed maar een beetje extra luxe zou gewaardeerd worden. Zo is het meubilair buiten wel aan vervanging toe. Iedere avond wordt er voor de gasten gekookt en je kunt aangeven of je daar aan wilt deelnemen. De sfeer in de eetzaal vond ik somber en vrij saai. Het eten zelf was wel prima.

Ik had iets meer luxe verwacht toen ik deze locatie uitkoos. Maar de eigenaar is super vriendelijk en ook alle andere medewerkers zijn top.

Gereisd met partner in september 2013

zeer mooi in de middel of nowhere

Fam. Poels-Vermeulen, 29-11-2013

zeer mooi optrekje in de bush. vanuit de R 40 richting Hazyview kom je [18km] voor Hazyview aan de rechterzijde Hamilton park tegen.Je rijd hier 3km door de bush en je komt in een prachtige omgeving geheel beveiligt met hekwerk de lodge oprijden.Kurt is de eigenaar en kan heerlijk koken en Karl met zijn vrouw zorgen voor de bar en bediening Toppie. Als je uitleg wilt hebben over Krugerpark vraag het Karl hij heeft er gewerkt en weet mooie routes.de lodges zijn prachtig en rustig,dus goed nachtrust.hebben hier 5 nachten geslapenen het was Geweldig Margo & Boy [65+]
Gereisd met partner in november 2013

Prachtige ligging, mooie lodges

D&A, 15-8-2013

Kamer goed, eenvoudige badkamer. Ontbijt en eten goed.

Via zandweggetje kom je uiteindelijk bij park. Ook prachtige ligging.

Goede lodges.

Gereisd met partner in januari 2013

Fantastische plek

Mariondebresser, 29-7-2013

Na een flinke tocht naar beneden met stiekem hopende op geen tegenligger kwamen we bij dit resort aan. Geweldig. Paarden / honden / kippen en een verblijf waar ik zo zou willen wonen. Lekker gegeten enz enz.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hamilton Parks Country Lodge in Hazyview, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hamilton Parks Country Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hamilton Parks Country Lodge scoort een 8.64 uit 10 op basis van 16 reviews.