Uitstekend

4 reviews over Lodge Blue Mountain Lodge in het Nederlands

Met recht een goed bewaard geheim

Mark Lodema, 7-5-2017

Wat een prachtige plek midden in de prachtige natuur. Ik snap wel dat Mandela daar vroeger met regelmaat kwam. Wij zaten in de manor 2. Een prachtig suite met eigen zwembad. Gastvrij personeel. Goede service (auto wordt iedere dag gewassen) en uitstekend eten. Heel dichtbij het kruger maar ook bij het gebergte, watervallen, etc. Aanrader: vraag om een rondje op het 200 ha grote landgoed. Het is prachtig.
Gereisd familie in mei 2017

Prachtige plek

Linda, 27-4-2011

Goed eten, je kan hier prima dineren. Fijn zwembad, mooie kamers.
Gereisd met partner in december 2004

Chris Goyvaerts, 22-10-2007

Prachtig hotel op een top-locatie. Wij logeerden hier drie dagen, een nacht in de Victoriaanse suite en daarna werden we verhuisd naar de Ballontyne suite omdat men vreesde dat we gestoord zouden worden door een groep van zestien Italiaanse toeristen. Erg attent, alleen te koud in augustus om gebruik te maken van het kleine zwembadje van de Ballontyne suite. De lunch bij aankomst was werkelijk prima, het avondeten daarentegen viel bij ons niet echt in de smaak. Te gecompliceerde schotels, te veel smaken bij elkaar. Maar super vriendelijk personeel. Je auto wordt er elke morgen gewassen.
Gereisd met partner in augustus 2007

H. Sinninghe Damste-Verbeek, 17-1-2005

anderhalf jaar geleden heb ik in Blue Mountain Lodge gelogeerd. Het was fantastisch. De accomodatie is prachtig en het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Blue Mountain Lodge in Hazyview, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Blue Mountain Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Blue Mountain Lodge scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.