Lodge Ant & Elephant

Ant & Elephant

2 reviews over Lodge Ant & Elephant in het Nederlands

Leuk voor een nachtje

Samantha, 29-8-2009

We hebben hier 1 nachtje doorgebracht als tussenstop. Je hebt erg veel ruimte in het huisje en het was schoon. De inrichting is een beetje oubollig maar ach, kan slechter.
Gereisd met partner in oktober 2008

Kan beter

Jose en Erik, 16-8-2009

We hebben drie nachtjes hier doorgebracht. In de huisjes kun je zelf koken op twee elektrische plaatjes. De badkamer is niet je van het, de doucheput vaak verstopt en het toilet was niet helemaal schoon toen wij aankwamen.

Als je 's ochtendsvroeg op safari gaat, krijg je de volgende avond al een lunchpakket die je dan in je eigen koelkast kunt doen. Bij andere lodges kregen we dit gewoon 's ochtends, maar hier hield men blijkbaar van uitslapen. In een slecht afsluitbare plasticbakjes kregen we yoghurt met vruchtjes mee. Gevolg, alle yoghurt bij ontvangst al door de koelbox zonder deksel. Ook de broodjes en andere etenswaren vertrouwden we niet. Het ontbijt 's ochtends is ok, maar wederom roerei :( De lodge wordt door engelsen gerund en het is dus ook echt een english breakfast. Mooie aan de locatie is dat je dichtbij het Krugerpark zit en er veel andere activiteiten in de omgeving te doen zijn. Ook kun je in Hazyview heerlijk uit eten!

Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Ant & Elephant in Hazyview, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Ant & Elephant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Ant & Elephant scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.