BedAndBreakfast West Street Guest House

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast West Street Guest House bij :

1 review over BedAndBreakfast West Street Guest House in het Nederlands

Vriendelijk, schoon en rustige B&B

Erik, 13-9-2011

Als Bed & Breakfast voldoet West Street Guesthouse helemaal. Goed bereikbaar, veilig, in een echt Zuid-Afrikaans dorp Ermelo. Wij hebben hier 1 nacht overnacht op onze rondreis en hebben ons hier vermaakt. Tussen de blanke toeristen/Zuid-Afrikaanders en de zwarte werknemers van bedrijven in de buurt die hier ook overnachten hebben we van een goed buffet genoten konden we zoveel koffie en frisdrank krijgen als we wilden voor heel schappelijke prijs. Vriendelijke service onder leiding van blank management (hoewel wij de ervaring in Zuid-Afrika hebben dat dat niet persé nodig is voor goede service, maar het kan een twijfelaar wel over de streep trekken hier toch te overnachten als dat beter uit komt...!)
Gereisd familie in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast West Street Guest House in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast West Street Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast West Street Guest House scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.