Camping Tlopi Tented Camp

Tlopi Tented Camp

1 review over Camping Tlopi Tented Camp in het Nederlands

Mooi uitzicht vanaf veranda

Bassie, 8-10-2014

We hebben hier 2 nachten geslapen op weg naar Botswana. Er zijn 2 tenten; een grote om te slapen met je eigen wc/douche en een kleine met keuken. Er zijn verwarmde bedden want het kan 's nachts behoorlijk koud worden. Er worden iedere dag schone handdoeken gebracht en de bedden weer opgemaakt. Het is eenvoudig maar alles wat je nodig hebt is er en het is schoon. Je kunt ook op je eigen terras bbq. Wel je boodschappen meenemen want er is geen winkel/restaurant/benzine in het park. Twee dagen zelf rijden was voor ons genoeg want het is niet heel groot. Veel neushoorns gezien! We hebben met een gewone auto gereden en dat is goed te doen. Er zijn 2 korte routes alleen voor 4x4. Thabazimbi ligt ongeveer 15 km voor de ingang en daar kun je ook nog boodschappen doen.
Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tlopi Tented Camp in Thabazimbi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tlopi Tented Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Tlopi Tented Camp scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.