Lodge Sefapane Lodges & Safaris ***

Sefapane Lodges & Safaris
8,8

WebsiteLink naar website

111 reviews over Lodge Sefapane Lodges & Safaris in het Nederlands

fantastische om hier te verblijven

Annet, 20-9-2017

Een geweldige locatie aan de rand van het Krugerpark. Goede verzorging. Heerlijk eten. Kortom, we hebben genoten!!
Gereisd met vrienden in september 2017

Wat een paradijselijk plek!

Joanne Coes in Wild Olive, 19-8-2017

Een prachtig, compleet en zeer sfeervol ingericht huis, met een schitterend uitzicht op de vijvers.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prachtige lodge direct naast de poort van Phalabor

Olaf, 8-8-2017

Een prachtig aangelegde lodge met mooie huisjes. Het eten was uitstekend en de ligging was naast de ingangspoort van Kruger. We waren laat aangekomen omdat de auto ons laat was overhandigd maar de receptie was zeer behulpzaam om nog een game drive te regelen voor de volgende ochtend.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sefapane Lodges & Safaris bij:

Groot safarihuis op een mooi park

Ben, 11-6-2017

Sefapane Lodges is een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan het Kruger park. Mooi aangelegd park met grote vijverpartij. De ingang van Kruger ligt ca. 4 km van het park. We verbleven drie nachten in een villa-achtig Safarihouse. Wat een ruimte! Grote living, meerdere slaapkamers en badkamers. Grote vide, die gehorig kan zijn (we hadden last van het vele hondengeblaf 's uit de omgeving nachts). Keuken met kookplaat, koelkast en oven. Op korte afstand van het park is een Spar waar ook de locals komen. We boekten echter met ontbijt omdat we dat allemaal niet wisten. Ontbijt uitgebreid en goed. Ook het restaurant biedt keuze en naar onze smaak prima. De bijgeboekte safari's ('s morgens en 's middags) waren prima verzorgd en een absolute belevenis. Zwembad nabij de bar ligt fraai in de tuin met palmen. We hebben er erachter geen gebruik van gemaakt. Aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
aha Sefapane Lodges and Safaris, Int Sales and Marketing Executive, 19-7-2017
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn erg blij om te horen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf. Hopelijk tot ziens.

Geweldige plek!

Nicoline, 2-5-2017

Een mooie lodge, dicht bij de ingang van het Krugerpark. Hele vriendelijke mensen die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. We komen graag nog eens terug.
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Fantastische plek

Karen, 12-2-2017

Een echte aanrader om hier te verblijven. We verbleven in een heel ruime lodge met veranda aan het water. Prachtige slaapkamers, heel schoon en een ruime keuken. Het zwembad is mooi, met de bar aan het water. Wel te koud in juli. Aan de poort van Krugerpark en dichtbij de Spar. Vanuit Sefapane een ochtendsafari en een avondsafari gedaan, goed georganiseerd en enthousiaste rangers die ons overal op wezen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Een zeer luxe huis

Peter, 24-11-2016

Ik had het geluk, dat mij een zeer luxe huis toegewezen werd. Ik ben alleen, maar had 8 tweepersoonsbedden, drie badkamers, keuken, woonkamer en een terras met lounche set. Leuke bar aan het zwembad.

Het eten vond ik de eerste dag redelijk, de tweede dag matig (beide dagen barbecue).

Gereisd met vrienden in november 2016

Super verblijf!

Daan, 17-2-2016

We waren met 5 personen en zaten 3 dagen in een luxe 6 persoons villa. Echt een super mooi park met een goed restaurant. Avond en ochtend safari gedaan, schitterende ervaring!
Gereisd met vrienden in juli 2015
Sefapane Lodges and Safaris, Int Sales and Marketing Executive, 5-4-2016

Beste Daan,

Hartelijk dank voor je review op zoover over je verblijf bij Sefapane Lodges and Safaris. Fijn om te horen dat je genoten hebt van je verblijf in een van onze Safari Huizen, het restaurant en de safari's.

Nogmaals dank voor het achterlaten van je ervaring op zoover.

We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij onze lodge.

Met vriendelijke groet,

Sefapane Lodges And Safaris

muf, zeer gedateerd

laurentius, 5-2-2016

Muf ruikend, gedateerd rondavel, slecht bed, tv zonder ontvangst, dineraanbod zeer matig.

Ontbijt prima.

Dicht bij Krugerpark poort

Gereisd met partner in september 2015
Sefapane Lodges and Safaris, Int Sales and Marketing Executive, 5-4-2016

Beste Laurentius,

Dank je wel voor je feedback over je verblijf bij Sefapane Lodges and Safaris.

We vinden het jammer te horen dat je verblijf niet helemaal naar wens is geweest. Het klopt inderdaad dat sommige van onze rondavels aan een update toe zijn. De meeste van onze rondavels hebben deze upgrade al gehad, de rest zal dit jaar aan de beurt zijn. Onze excuses hiervoor. Vervelend te horen dat jullie het dineraanbod als matig hebben ervaren. Wij hebben sinds vorig jaar oktober een nieuwe menukaart met een leuke mix van lokale en international gerechten op de kaart. De meeste gasten die bij ons dineren vinden het een uitgebreid aanbod van gerechten, jammer om te horen dat jullie dat niet zo hebben ervaren.

Fijn om te horen dat jullie van het ontbijt hebben genoten en onze ligging dicht bij het Kruger Park.

Nogmaals dank voor het achterlaten van jullie review op zoover en we hopen jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Sefapane Lodges and Safaris.

Mooi aangelegd compound met goede facilliteiten

Henri Das, 31-1-2016

Dat je een geweldige lodge hebt (de grote) en ga zover mogelijk van de hoofdsweg afzitten. Prachtige tuinen, lekkere poolbar. De Spar zit om de hoek, ingang Krugerpark ook. Ontzettend leuke tijd gehad hier.
Gereisd met partner in november 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sefapane Lodges & Safaris bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Sefapane Lodges & Safaris in Phalaborwa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Sefapane Lodges & Safaris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Sefapane Lodges & Safaris scoort een 8.81 uit 10 op basis van 112 reviews.