Bed and Breakfast Bakkers

9,7

29 reviews over Bed and Breakfast Bakkers in het Nederlands

Uitstekende bed & breakfast

Merel Colle, 15-1-2017

Meerdere nachten geslapen in deze uitstekende bed & breakfast. De kamer is mooi, schoon en van alle gemakken voorzien zoals airco, koelkast en fan. Het ontbijt is erg lekker, en op aanvraag is er heerlijk gekookt door Corina. Met Cees als gids zijn we op safari geweest. Hij weet erg veel te vertellen en is een goede gids.

Een erg fijne bed en breakfast met hele leuke en gastvriendelijkheid eigennaren!

Gereisd met partner in december 2016

Fantastisch!

Ine en Steven, 31-8-2015

Wow, wat een goede B&B, Corinna een top gastvrouw. We kregen een welkomstdrankje na het lange rijden. De kamers waren tip top in orde! Dikke pluim voor de netheid. Het ontbijt was ook dik in orde. De B&B is ideaal gelegen maar vijf minuten rijden van het Kurgerpark, zalig! Als je vragen hebt, Corinna staat klaar voor je, we hopen ooit nog eens terug te komen!
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Een warm bad!

Karin de Boer - Marsman, 13-3-2014

We gingen voor een weekje naar Zuid-Afrika (veel te kort, u zegt het) en Bakkers Bed and Breakfast was ons tweede adres. Naast verwachte service sprak met name de gastvrijheid, vriendelijkheid en vanzelfsprekendheid van dit alles ons aan. Met Cees als gids zagen we bovendien dingen in het Krugerpark die ons zelf zeker niet zouden zijn opgevallen!
Gereisd met partner in februari 2014

Super verwen vakantie

Erik en Anja Vissering, 11-3-2014

wij zijn de voor 14 dagen bij Corina en Cees geweest, helemaal te gek.

Zij wonen 5 minuten rijden van het Kruger Park.

Niets is te veel, als wij samen iets in gedachten hadden voor bijvoorbeeld het ontbijt hadden Corina en Cees het al uitgevoerd, echt een aanrader wat ons betreft. Deze mensen zijn gewoon realisten en zullen je niets op de mouw spelden, wij hadden in gedachten dat wij een aantal safari's en begeleidingen naar interessante plaatsen zouden gaan doen met Cees.

Deze vertelde ons dat het onzin was, wij konden dit gemakkelijk zelf zonder problemen.

Als hij niets gezegd zou hebben zouden zij veel meer kunnen verdienen, maar nee de gast staat geheel centraal, wij hebben uiteindelijk een safari met Cees in het Kruger Park gedaan, ook dit is tot in de puntjes verzorgd inclusief gekookt eitje en jus de orange.

Voor wat betreft de adviezen die zij geven gewoon geweldig, wij hebben die andere zaken alleen bezichtigd, zoals Cees voorstelde en inderdaad geen probleem.

We will be BACK

Gereisd met partner in februari 2014

Fantastische plek!

Jose, 28-3-2012

Ik kom hier nu al weer 'n aantal jaren; vanaf de opening en kan niet anders zeggen: Bakkers B&B is en blijft in een woord geweldig! Baie dankie weer en tot siens in Oct/Nov/Dec. ;-)
Gereisd alleenreizend in maart 2012

Bakkers B&B revisited

Gwen Tee, 16-1-2012

Op Eerste Kerstdag ontvingen wij een warm ontvangst op Phalaborwa Airport. De familie Bakker haalde ons op en bracht ons naar de B&B, waar een duik in het koele zwembad en een koud pilsje op ons wachtten. Heerlijk na een lange reis!

Het was wederom een aangenaam verblijf bij Bakkers B&B. Cees bracht ons de volgende dag naar het vliegveld, waar we onze huurauto ophaalden en reed nog even met ons mee naar de Spar.

Onze volgende Krugerreis starten we weer in Phalaborwa en weer bij de familie Bakker. Onze koelbox staat inmiddels in de stalling.

Gereisd met partner in januari 2012

Verwenvakantie

Stef Kuiper, 7-11-2011

Bij Cees en Corina werden Sebastiaan en o.g. in de watten gelegd. Hele mooie accomodatie, bijzonder gastvrij ontvangen. Alles keurig verzorgd, heerlijk gegeten. We hebben ontzettend van m.n. het Krugerpark genoten. Verder was het dankzij Cees en Corina ontzettend gezellig: we hebben wat afgelachen. Het was een vakantie om nooit meer te vergeten! Onze hartelijke dank daarvoor!!!! Stef Kuiper

Alkmaar.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

Geweldig verblijf bij Bakkers Bed & Breakfast

jenvanw, 18-8-2011

Vorig jaar in Bakkers B&B verbleven, een geweldige plek om bij te komen en van daaruit het Kruger Park te bezoeken. Ook in de nabije omgeving veel te zien en te doen aan kleinere wildparken, zelfs een prachtige golfbaan heel dichtbij, waar de giraffes vrij rondlopen en ander wild. Het verblijf is prima en uiterst gastvrij, ik ga zeker terug!
Gereisd alleenreizend in december 2010

Super ervaring

Dennis Veen, 2-1-2011

Wij zijn met inze 2 kinderen, 6 en 4 jaar, twee nachten bij Cees en Corina geweest. Tot in de puntjes verzorgd, geweldige accomodatie,lekker zwembad, kindvriendelijk, kortom, super. Wij gaan zeker de volgende keer als wij in Zuid Afrika komen naar Phalaborwa en slapen dan zeker in de bed & breakfast van Cees en Corina.

Echt een aanrader om hier te verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

Een super accomodatie

margriet Spruit, 9-12-2010

Het is echt een super plek om hier je vakantie te kunnen vieren, onze 2 meiden ( 3 en 5 jr. ) hebben zich heerlijk in het zwembad vermaakt. En ook onze 4 dagen in het Krugerpark waren gewoon geweldig, Cees weet over van alles wat te vertellen.

Heerlijke bedden, het ontbijt en diner waren ook super. Kort om een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bakkers in Phalaborwa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bakkers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Bakkers scoort een 9.69 uit 10 op basis van 34 reviews.