Chalet Ruimte River Lodge ***

Ruimte River Lodge
8,5

3 reviews over Chalet Ruimte River Lodge in het Nederlands

ruud, 16-5-2007

wij zijn in 2003 met onze dochter (toen 10jaar)in de ruimte lodge geweest geweldige ervaring de ranger nam alle tijd om onze dochter alles in het afrikaans uit te leggen.

de eigenaar en het personeel zijn super vriendelijk en hebben het woord service hoog in hun vaandel staan.

zo hoog dat wij dit jaar weer teruggaan

Gereisd anders in mei 2007

wilma, 26-3-2007

Een prima park waar de wilde dieren gewoon om je heen kunnen springen.Iemand die van dieren en natuur houd moet er eens gaan kijken en ja het goed aardige Africa virus zal jou dan ook bereiken .Het voordeel is dat je niet ziek word en alleen maar terug wilt naar deze plek wat wij nog nooit gehad hebben in onze vakantie's.De mensen zijn eerlijk wel willend en koken kunnen ze prima.Meer weten mail mij maar ik heb meer dan 200 foto's gemaakt.
      Gereisd anders in maart 2007

kor flokstra, 26-3-2007

een prachtig park waar je je velig voeld en gastvrije ontvangst.

Prima eten en heel gevarieerd met altijd vers fruit .

Voor mensen die rust en natuur zoeken zijn daar op de goede plek.

Veel mogelijkheden voor exursies te maken tegen een voordelige prijs.

Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Ruimte River Lodge in Hoedspruit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Ruimte River Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Ruimte River Lodge scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.