9,7

Uitstekend

31 reviews over Villa Blaaskans in het Nederlands

Een schitterend huis op een prachtige locatie

Astrid, 1-8-2017

Wij zijn hier een week geweest met 6 volwassenen en een baby. Wát een schitterend huis! Zeer luxe ingericht, werkelijk aan álles is gedacht. Het huis ligt op een Estate waar de giraffen en de zebra's rondlopen, maar zodra je het hek uit rijdt ben je binnen 5 minuten bij diverse restaurants (uit eten gaan is echt goedkoop) een schattig winkelcentrum en 2 supermarkten waar het assortiment niet onderdoet voor een Nederlandse supermarkt, alleen wat goedkoper. Er is een heerlijk verwarmd zwembad bij het huis waar wij, in juli, veel gebruik van hebben gemaakt. Op de Estate zelf woont een zeer vriendelijke dame (Sue, de contactpersoon tijdens je verblijf in het huis) die je welkom heet bij aankomst, desgewenst al boodschappen heeft gedaan en je allerlei informatie geeft over het huis en de omgeving. Ook kan zij helpen met het reserveren van game-drives. (tip: de namiddag gamedrive bij Tshukudu, met Jaimy als Ranger, en aansluitend een diner) Vanaf het huis is het ca. een uur rijden naar de ingang van het Krugerpark (Orpen). Wij hadden graag langer willen blijven, er is heel veel te doen in deze omgeving en komen zeker nog een keer terug.
Gereisd familie in juli 2017

Geweldig!! Een vakantie om nooit te vergeten

Marcella Wisman, 13-4-2017

Wat een super vakantie hebben wij gehad!! Alles was geweldig!! Villa Blaaskans is een prachtig huis, midden in de natuur. Bij aankomst was de koelkast ook gevuld, hierdoor hoefde we niet eerst boodschappen te doen en konden we gelijk een lekker wijntje nuttigen in het zwembad. Het zwembad is heerlijk verwarmt en heeft super veel privacy. In de omgeving zijn genoeg leuke dingen te ondernemen. Wij waren zelf met vrienden op vakantie, maar ik denk zeker dat deze accommodatie ook ideaal is voor gezinnen. Conclusie: ik kan het iedereen aanraden!!
Gereisd met vrienden in maart 2017

Dennis, 13-4-2017

Om optimaal te genieten van Zuid Afrika is Villa Blaaskans een geweldige uitkomst. Het is heerlijk vertoeven in deze accommodatie. Villa Blaaskans is een geweldige uitvalsbasis om van daaruit de Big Five te gaan spotten in het Kruger park of andere in de nabijheid gelegen parken.
Gereisd met partner in maart 2017

Super

Stephan, 24-11-2016

Villa Blaaskans is een fantastisch huis in een schitterende omgeving. Op het huis is werkelijk niets aan te merken. De buitendouches zijn fantastisch. Het huis is compleet en alles is van goede kwaliteit. Het is met smaak en kennis ingericht en aan alles is gedacht. Wij vonden het verblijf super en zouden graag nog eens terug gaan. Op het "park" hebben we allerlei dieren gespot. Zebra, gnoe, giraffe waarbij de giraffes naast het huis staan en de nyala`s uit de hand kwamen eten. Echt een super plek. Omgeving is schitterend. Als je naar een wildlife experience op zoek bent met een luxe huis en in een geweldige omgeving raden wij Villa Blaaskans zeker aan. Staat bij ons met stip op nummer 1.

Contact met de verhuurder is prettig en soepel. Voor alle vragen makkelijk te bereiken en geen moeite is teveel. In Afrika is Sue een fijne gastvrouw die hulp bied bij vragen en vol zit met tips en trucs. Villa blaaskans is voor ons de beste keus in zuid Afrika.

Gereisd familie in oktober 2016

Boven verwachting!

Rogier Croes, 22-8-2016

We hebben al heel wat vakantie huizen gehad, maar deze was toch echt de mooiste. Mijn vrouw heeft een interieur adviesbureau en was onder de indruk van alle mooie details in het huis, echt alles klopt. Sue is een geweldige host en de locatie is perfect om elke dag wat leuks te doen. We waren er in de winter, dus het koelt af in de nacht, maar het is een verwarmd zwembad, wat redelijk uniek is in Afrika! We willen hier zeker een keer terug komen!
Gereisd familie in juli 2016

Fantastische tijd gehad met onze drie zoons

Familie van Dijk, 21-8-2016

Het huis is van alle gemakken voorzien en heel goed verzorgd. De buitendouches zijn geweldig. Wij hebben bijna iedere dag een andere trip gemaakt naar bezienswaardigheden in de buurt. In de villa ligt een mooie informatiemap met de mogelijkheden. Vragen die we hadden werden a la minute door de beheerder beantwoord. In de buurt kun je prima boodschappen doen en heerlijk uit eten. En wat een luxe om in je eigen achtertuin al Nyala's, Impala's, aapjes en giraffen te zien. Wij hebben genoten en raden iedereen aan om deze prachtige villa als uitvalsbasis te gebruiken voor mooie trips in de buurt.
Gereisd familie in augustus 2016

Heerlijk vakantiehuis met goede service.

mmnorway, 8-7-2016

Een ideaal huis om het vakantiegevoel te krijgen. Prachtige ligging, schoon, luxe, rustig en goede service. Game drives en andere natuurbelevingen zijn in de buurt te vinden alsook een aantal prima restaurants.

Geen televisie? Dat bleek later alleen maar een voordeel. Echt even weg van alles.

Er is wel wifi aanwezig. Misschien moet dat nog wel even verwijderd worden :-)

Geweldige vakantie gehad !

Gereisd familie in juli 2016

het was helemaal top. wij hebben genoten.

carla vd kroef, 29-5-2016

begeleiding zeer handig. alles werd snel opgelost als er iets was.
Gereisd met vrienden in april 2016

Geweldige Villa en Locatie voor Huwelijksreis!!

Rob, 5-7-2015

Wij zijn naar Villa Blaaskans gereisd voor onze Huwelijksreis. We hadden hoge verwachtingen van onze reis en waren bang dat het tegen zou vallen maar niks was minder waar.

De Villa is in 1 woord fantastisch. Wat een ruimte en een luxe! Het zwembad zorgt voor de nodige verkoeling en buiten douchen onder een heldere sterren hemel is ook een geweldige ervaring.

We zijn goed geholpen door Sue (zij is het lokale aanspreekpunt voor gasten), zij legt je alles netjes uit en helpt je met het plannen en boeken van je reis.

De Estate waar de Villa op staat is al een attractie op zich, hier vind je al veel wild waar je tussen kan reiden en wandelen. Zo liepen wij tussen de Impala's, zebra's en Giraffen!

In de directe omgeving is super veel te doen en te zien, je hoeft je hier nergens te vervelen.

Voor ons was het een Huwelijksreis om nooit te vergeten!

Gereisd met partner in maart 2015

Schitterende villa met alle luxe!

Esther den Houdijker - van der Aar, 19-6-2015

Als je op de site kijkt is er niets gelogen aan de foto's. Het is echt net zo mooi als je wordt verteld. Groot, luxe en het geeft je echt het Zuid-Afrikaanse gevoel, mede door het prachtige rieten dak.

De persoonlijke begeleiding door Sue maakt het compleet. Gevulde koelkast, het boeken van trips, maar ook het oplossen van eventuele kleine huishoudelijke probleempjes. De avonden zijn erg koud in de winter, maar daarvoor biedt de haard weer warmte en gezelligheid. Hoedspruit is lekker dichtbij, waar je prima boodschappen kan doen en uit eten gaan. Wij zijn meerdere keren naar Cala La Pasta geweest, maar ook Hat & Creek aan de overkant is een aanrader. Wij hopen ooit nog een keer terug te gaan, maar dan in de zomer. Het is wel een heel eind rijden vanaf OR Tambo naar Zandspruit Estate, reken daar echt een ruim aantal uren voor. Maar als je dan aankomt, laat de plek je de lange rit meteen vergeten.

Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Blaaskans in Hoedspruit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Blaaskans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Blaaskans scoort een 9.65 uit 10 op basis van 32 reviews.