Lodge Ardmore Guest Farm

Ardmore Guest Farm

8 reviews over Lodge Ardmore Guest Farm in het Nederlands

Tegenvaller

Francisca, 19-8-2017

De omgeving was mooi, maar de accomedatie kon echt niet met 3 volwassen stellen.

We kregen met 6 personen een oud krakkemikkig huisje. 2 slaapkamers met eigen badkamer waren nog te doen, als je van grootmoeders blokhut voor t laatst iets aan gedaan in 1985, houdt. Maar in de 3e "slaapkamer" zou ik mijn hond nog niet laten slapen. Zie bijgevoegde foto. De kussens van de ligstoelen zaten vol kingen, vlekken en scheuren.

Het eten was matig, maar ook niet zo duur voor nederlandse maatstaven. Op andere plaatsen veel lekkerder gegeten voor minder.

De sfeer was goed en de bediening aardig. Na klacht kregen we een er een ander huis bij, wat wel moderner was. De tweede dag kon ook het 3e stel naar een nette studio verhuizen. Dus erg afhankelijk van welk huis je toegewezen krijgt.

Zou het zelf niet meer boeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

NickBR, 30-12-2016

De eerste reviews zijn niet erg positief en dat is ons inzien niet (meer) terecht. Wij hadden de Protea lodge tot onze beschikking, een heel huis voor ons zelf met prachtig uitzicht over de Drakenbergen. Het huidige management doet zijn uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. S' ochtends en s' avonds waren de tafels in het restaurant voorzien van de naam van je lodge/kamer, wat een persoonlijk tintje geeft. Bij de Honest bar kan je zelf je drankjes pakken, wel even noteren wat je gedronken hebt het is niet voor niets de Honest bar. Het karakteristieke geluid van de ibissen galmend door de bergen staat mij nog steeds bij. Een heerlijk rustige bestemming vlak bij de mooie wandelroutes van de Drakenbergen.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Mooie plek aan de voet van de Drakensbergen

MarionL, 11-10-2015

Wij hadden een heel huis met mooi uitzicht op de Drakensbergen. Beneden 2 slaapkamers, badkamer met toilet, koelkastje en koffie en theefaciliteiten. Boven 2 slaapkamers, waarvan een grote met badkamer en jacuzzi. De huisjes zagen er van buiten erg leuk uit, de meubels zijn wel aan vernieuwing toe. Binnen zijn veel houten balken, die aan de geur te ruiken, allemaal net in de carboleum waren gezet. Géén airco. In de slaapkamers wel ventilatoren, maar die helpen niet als het erg warm is. (Een paar dagen boven de 30 gr) Het eten was eenvoudig, eigenlijk een beetje engelse keuken. Bij minder dan 10 gasten wordt je bord vol geschept met van alles een beetje en anders is er een buffet. Eigenaars en personeel zijn erg vriendelijk en geven graag tips over activiteiten in de omgeving. In en om het centrale gebouw kun je lekker zitten, tafel- en bordspellen doen en er is een weverij/winkeltje en een keramiekmuseum. In de omgeving kan je prachtige wandelingen maken.
Gereisd met partner in oktober 2015

Fantastische plek mooie accomodatie

Mariondebresser, 29-7-2013

We vonden deze accomodatie een heerlijke afsluiting van een geweldige vakantie. Ik begrijp de negatieve reakties hieronder niet. Ik heb begrepen dat het management er pas 10 maanden is vandaar het waarschijnlijk is veranderd?! Wij hadden een heel huis tot beschikking met ons gezin. Onze openhaard was al gevuld en hoefde we alleen maar aan te steken. Mooie slaapkamers / badkamer / Geweldig uitzicht/ Prima locatie naar wandelroutes en 15 minuten naar de Canopy tour. Er is een pooltafel / zwembad barretje / internet en een betrokken management team. Dus minder dan een 8 mag deze accomodatie niet krijgen vind ik?!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

very special

Groot , 11-7-2013

Prima adres voor rondreis door ZA. We begrijpen niets van eerdere negatieve beoordelingen. Fantastische sfeer met groot huis, Open haard gevuld met hout, jacuzzi en mooie omgeving. Vriendelijke medewerkers en ook heerlijk eten. Leuke extra's zoals pool tafel, tafeltennis etc. Kortom boeken!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Ik zou niet nog een keer gaan.

Marlies, 28-10-2012

Het is zoals de anderen zeggen. Ziet er van buiten geweldig uit maar is oud en vies. Heel jammer. De ligging is mooi. Wij waren hier twee nachten als onderdeel van een rondreis. Ik zou achteraf gezien gewild hebben dat ik deze accomodatie had geruild met iets anders. Het avond eten zou ik niet hier gebruiken. We hebben 4 weken lang overal heerlijk gegeten in Zuid Afrika behalve hier. Echt niet lekker!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Sterk verouderd en niet schoon

Debby en Dick, 20-5-2012

Het ziet er allemaal wel leuk uit, de omgeving is prachtig, maar de accomodatie is erg verouderd en niet schoon. Een beetje gammel allemaal. De eigenaren waren wat ongeinteresseerd. De "nieuwe" bedr.leider deed super zijn best en was wel heel belangstellend en gaf goede tips. Op het bed lag een smoezelige wollen deken die we maar meteen in de kast hebben gegooid.Ook het eten was niet geweldig en een beetje ondefinieerbaar qua inhoud. Jammer van deze mooie plek.
Gereisd met partner in april 2012

mooi plekje, verouderde guestfarm

femke hooft, 22-2-2011

Een aantal dagen in drakensbergen verbleven in ardmore guestfarm. de huisjes zagen er van buiten erg leuk uit, maar binnenin was het erg verouderd en vies. alles had echt een opknapbeurt nodig! De douchestraal moest je zoeken, want water kwam er nauwelijks uit.Het eten was eigenlijk best slecht. Wel vriendelijke eigenaars die erg van hun vak houden.natuur en uitzicht waren erg mooi in Drakensbergen..
Gereisd met partner in december 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Ardmore Guest Farm in Winterton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Ardmore Guest Farm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Ardmore Guest Farm scoort een 7.03 uit 10 op basis van 9 reviews.