1 review over Hotel Bentwood Inn in het Nederlands

Aardige accomodatie

Rina van der Meijden, 28-12-2011

Lesbisch stel met twee kinderen en honden verhuren kamers/huisjes die los staan van het huis waarin zij wonen. Vriendelijke eigenaresse die zeer behulpzaam was met tips (en ook voor ons een fantastische trip naar de Sani pass heeft geregeld), het ontbijt prima regelde en het e.a. vertelde over het leven daar. Ook was ze geinteresseerd in ons.

We hadden een rondavel (leuk rond huisje) om in te slapen. Helaas is het wat gedateerd en oogt het wat smoezelig. Daarnaast wat onrustig geslapen door honden die aansloegen.

Er zat een keukentje in, maar wij hebben buiten de deur gegeten. De eigenaresse had ons een paar tips gegeven. Pizzaria is goed en gezellig. Deze zit vlak bij een supermarkt.

Ik was niet onder de indruk van het dorp Underberg, maar het ligt in een schitterende omgeving.

Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bentwood Inn in Underberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bentwood Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bentwood Inn scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.