Bed and Breakfast Afrikhaya ****

9,1

22 reviews over Bed and Breakfast Afrikhaya in het Nederlands

kleinschalig en persoonlijk

EK, 6-8-2017

Als je van een persoonlijke aanpak houdt, is dit een uitstekende uitvalsbasis voor St Lucia
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Je voelt je meteen thuis!

Danielle, 17-3-2017

Mooie, nette kamer, van alle gemakken voorzien. Vriendelijke gastvrouw die bereid is om overal bij te helpen. Van snorkelspullen en koelbox tot informatie over tours in de omgeving. Heel fijn verblijf gehad! Goede uitvalbasis om de wetlands en hluhluwe te verkennen. Genoeg restaurants en supermarkt binnen een paar minuten per auto bereikbaar.
Gereisd met partner in maart 2017

Heel mooi Guesthouse met aparte kamers

erna en ad, 3-11-2016

De guesthouse ligt aan de buitenrand van St. Lucia in een rustige groene buurt.

Het echtpaar geeft de gasten een gevoel van thuiskomen met veel aandacht voor details.

Heel mooie kamer met ruime douchegelegenheid

Heel mooi Unesco natuurgebied dichtbij met leuke boottocht

St. lucia is een sfeerloos dorp met in de hoofdstraat een aaneenschakeling van fastfood restaurants, overlopen door toeristen.

Ocean Basket biedt wel goed eten tegen een redelijke prijs, anders buiten het dorp de Sea-clubhuis.

Gereisd met partner in oktober 2016

Enig!

Marcel en Diane, 5-11-2015

Beste B&B uit onze 4-weekse rondreis door zuidelijk Afrika: heerlijk en compleet ontbijt met elke dag een ander toetje, Joyce en Marcel zijn de vriendelijkste gastvrouw en -heer en ook het personeel is uitermate vriendelijk. De kamers zijn onberispelijk proper en die rond de tuin met zwembad bieden een heerlijke verpozing in een tropisch kader. Unieke combinatie van Afrikaans kader met westers comfort en dat in het heerlijk rustige plaatsje S. Lucia. Onvergetelijk!
    Gereisd met partner in oktober 2015

Heerlijk rustig

Siem-Jan Stam, 12-10-2014

Afrikhaya is een top Bed en Breakfast met zeer vriendelijke eigenaars en ook het personeel is supervriendelijk. Wij verbleven er in juli en toen was het zwembad te koud om in te zwemmen. Het zwembad is niet groot maar op een warme dag zeker wel verfrissend. De eigenaren helpen je graag met uitstapjes en weten enorm veel over de omgeving. Minpuntje was wel dat de WIFI al erg vroeg in de avond werd uitgezet. De kamers hebben geen TV maar dat vonden wij geen probleem.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Fantastische B&B

marleen, 12-4-2014

Een heerlijke plek voor een paar dagen in St. Lucia e.o. Zeer verzorgde accomodatie, mooie, ruime kamer met prachtige badkamer en een prive terrasje voor onze kamer met uitzicht op de mooie tuin en zwembad. Een heerlijk ontbijt in de kleine, maar mooie zijtuin. Veel informatie en tips over de mogelijkheden in en rond St. Lucia van Joyce gekregen bij aankomst. We hebben echt genoten in deze kleine, maar zeer aangename lodge. Joyce en Marcel, nogmaals bedankt voor de goede zorgen en gezellige gesprekken! Sjef en Marleen Schram
    Gereisd met partner in maart 2014

Een echte aanrader, fantastisch!!

Loes band, 7-12-2013

Tegen het eind van onze vakantie vier nachten Afrikhaya geboekt. Wat een heerlijk stekje hebben Joyce en Marcel in St. Lucia!

We werden hartelijk ontvangen en kregen honderduit te horen over alle bezienswaardigheden in de prachtige omgeving. Joyce is een uitstekende gastvrouw en boekte voor ons een paar geweldige trips, waarbij ook een prima ontbijtpakket niet vergeten werd, toen wij 's morgens erg vroeg op pad gingen. We hebben een heerlijke tijd gehad en zullen er zeker nog eens terugkomen! Een echte aanrader!!

Gereisd anders in november 2013

Een fantastische, rustige en schone B&B!

Colinda, 1-5-2012

Wij hebben hier 2 overnachtingen gehad, maar eigenlijk wilden we nog niet verder reizen. In St. Lucia zelf is heel veel te zien en te beleven en is dan ook een heel goede uitvalsplek voor dagtochtjes. Wij zijn via Wetland Park naar Cape Vidal strand gereden en ondertussen genoten van alle mooie natuur. Bij aankomst kregen wij direct veel tekst en uitleg over de mogelijkheden die St. Lucia biedt. De kamer is heel fris en schoon, was echt een verademing na een paar dagen in mindere accommodaties te hebben overnacht. Prijs/kwaliteit is heel goed, je krijgt echt waar voor je geld. Ontbijt was heel lekker, alles is zo vers. Ook kregen wij een verrekijker en strandstoeltjes te leen aangeboden. Kortom een heerlijk bezoek gehad bij Marcel en Joyce, een aanrader voor iedereen!
    Gereisd met partner in februari 2012

Volgende keer weer

Koppel, 14-9-2011

Afgelopen juli hebben wij 4 nachten bij Joyce en Marcel geslapen. De kamer was mooi en modern ingericht. Het bed is top. Iedere dag weer een heerlijk vers ontbijt. Als je vroeg vertrekt krijg je zelfs een lunchpakketje mee. Tijdens ons verblijf liep er een nijlpaard door de straat. Het guesthouse ligt iets buiten het centrum maar met onze huurauto was dit geen enkel probleem. St. Lucia is klein en na 1 dag weet je de weg. Er is veel te doen in de nabije omgeving. Joyce en Marcel bedankt voor de gezellige tijd!!
    Gereisd met partner in juli 2011

Heerlijk verblijf

Jan & Vera, 30-8-2011

Wij hebben deze zomer drie nachten in Afrikhaya lodge geslapen. Het is een erg mooie lodge met zeer stijlvolle en schone kamers. De lodge ligt een beetje buiten het centrum, maar St. Lucia is zo klein, dat het niet uitmaakt, het is eenvoudig te belopen. Het ontbijt is (net zoals overal in ZA) erg goed!

Wij kwamen zonder plannen naar St. Lucia, en hebben de eerste ochtend samen met Joyce een planning gemaakt voor alle dagen. We zijn in het St. Lucia Wetlands Park geweest (onverwachts erg mooi, met veel dieren en prachtige zee), naar Hluwihluwi geweest waar we op een ochtend drive de Big 5 hebben gezien ;-) Prijs/kwaliteit iets minder omdat St. Lucia in het algemeen een dure bestemming in ZA Afrika is.

Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Afrikhaya bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Afrikhaya in St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Afrikhaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Afrikhaya scoort een 9.06 uit 10 op basis van 23 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: