9,4

Uitstekend

5 reviews over Hotel Mkuze Falls Private Game Reserve in het Nederlands

Schitterende lokatie, super service

Maureen Baas, 5-6-2009

Wij zaten in de tented lodge en vonden het het geld meer dan waard. De locatie (aan een rivier, veel bergen, een meer, natuur overal om jee heen) is geweldig en aan elk klein detail is gedacht. Prima geschikt voor honeymooners door de kleinschaligheid. En al is de 'kwantiteit' aan wild minder dan in de Kruger omgeving, de 'kwaliteit' is net zo goed. Een echte aanrader!
Gereisd met partner in mei 2009

Bijzondere ligging!

Judith, 2-3-2009

Prachtige lodge met prima service. Wij hadden gekozen voor de lodge ipv het tented camp, waar we later wel even zijn wezen kijken. Beide accommodaties zijn erg mooi en verzorgd, maar ook klein en dan moet je het treffen met de medegasten. Enorm veel olifanten gezien op de safari's, ook neushoorns en een paar leeuwen, maar over het geheel genomen veel minder dieren en diversiteit dan in Kruger. De ligging van de lodge is prachtig, boven de waterval. Helaas stond deze bij ons droog, maar dan nog was het uitzicht fenomenaal. Vooral het ontbijt was goed, het diner duurde erg lang en we kregen traanogen van het vuur in de boma. Goede service en complimenten voor Charlotte, de manager, wat een prachtmens. Aanrader, al blijven de private game lodges in Timbavati (grenst aan Kruger) voor ons nummer 1.
Gereisd met partner in maart 2009

Supergoed voor elkaar!

Gerda & Klaas, 15-9-2008

Wij hadden hier 3 overnachtingen, het was supermooi en goed voor elkaar. Echt waar voor je geld! Alleen zouden we aanraden (vooral als je een actieve reiziger bent zoals wij) om hier niet langer dan 2 nachten te blijven. Je kan alleen in het park safari doen, en wat luieren. In de nabije omgeving is niet zoveel te doen/zien.
Gereisd met partner in juni 2007

von Danwitz, 21-7-2005

Value for money.

Geen andere lodge biedt meer voor de zelfde prijs.

Zeer goede begeleiding en service

Gereisd anders in juli 2005

Joke en Frans, 31-5-2005

Neusje van de zalm. Lodge met luxe ingerichte tenten (tented lodge) en chaletjes (main lodge). Service voortreffelijk. Maaltijden (vol pension) geweldig. Zeer persoonlijke service! Ambiance: 10+. Safari's in een prachtig gebied met Big 5. Duur, maar zonder meer geld waard!
Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mkuze Falls Private Game Reserve in Pongola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mkuze Falls Private Game Reserve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mkuze Falls Private Game Reserve scoort een 9.4 uit 10 op basis van 5 reviews.