Hotel Wendy's Country House ****

Hotel Wendy's Country House
Wendy's Country House
7,7

9 reviews over Hotel Wendy's Country House in het Nederlands

Zeer gastvrij, dit voelt als thuiskomen

Rob van Westing, 7-8-2017

Jenny en Gavin zijn zeer gastvrij en enthousiast. Het ontvangst voelde als een warm bad. Heerlijk eten 's avonds en een prima uitvalbasis om Imfolozi/Hluhluwe national park, het Wetland Park Isimangaliso en St Lucia te bezoeken. Ook de game drive, verzorgd door Gavin, is superleuk. Een echte aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Bedwantsen

Y. Rutgers, 3-12-2013

Wendy's Country House: nooit weer!! Wij verbleven er met 4 volwassenen 1 nacht in de 2 kamer family unit. Een kamer was zo klein dat ik over mijn partner moest klimmen om uit bed te komen. De airco maakte zoveel lawaai dat wij 's nachts niet konden slapen. De volgende morgen zat mijn partner en schoonzus onder de rode bulten. De jeuk was 3 weken lang ondraaglijk. Op internet kwamen wij erachten dat het bedwantsen zijn geweest. In de koffer vonden wij er daarna nog 2 en 3 eitjes. Ook hebben wij 2 kakkerlakken doodgetrapt!. De eigenaar vroeg ons keer op keer om aan onze vrienden te vertellen hoe geweldig zijn lodge wel niet is. Nou, wij vertellen zeker dat zij er NIET naar toe moeten gaan. In de receptie hing een oorkonde dat zij bij de 20 beste hotels van Zuid Afrika behoren. Wij verbazen ons hoe zij hieraan zijn gekomen! Wij hebben op onze reis door Zuid Afrika 16 verschillende lodges gehad maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt!
Gereisd met vrienden in november 2013

Erg fijn verblijf en goede prijs - kwaliteit

M. de Vries, 21-10-2012

Wij hebben 2 nachten bij Wendy's gelogeerd, nadat we hier onverwacht na zonsondergang aankwamen zonder reservering. Gelukkig konden we hier terecht en we hebben 2 heerlijke avonden gehad. We hebben zowel Wendy als haar man Tony veel gesproken. Ze zijn erg persoonlijk betrokken bij hun gasten en vinden het belangrijk dat je je thuis voelt bij hen. De locatie is perfect voor het bezoeken van zowel St. Lucia en Hluwhluwe - Imfulozi national park. Verder is er in Mtubatuba zelf niet veel te doen.

De kamers zijn schoon, bedden comfortabel en het eten is goed (ongeveer 12 euro voor 3 gangen en zeer goed vlees). Ontbijt vonden wij ook heel goed.

Gereisd met partner in oktober 2012

Een aanrader

Astrid, 27-5-2012

Betaalbare Country Lodge in de omgeving van St. Lucia en Hluhluwe-Imfolozi. Helaas hebben we Wendy niet mogen ontmoeten, maar haar man Tony zorgde ervoor dat we ons erg op ons gemak voelden. Heerlijk gegeten, zowel diner als ontbijt. Prachtige tuin, mooi kamer, erg vriendelijke mensen. Niet alleen Tony, maar ook de rest van de staff. Een verrassing was dat de auto 's ochtends werd gewassen, als extra service.
    Gereisd met partner in mei 2012

Zeer goede en comfortabele uitvalsbasis

Rina van der Meijden, 28-12-2011

In het dorp zelf is niet veel te beleven, maar Wendy's Country House ligt zeer centraal om zowel St. Lucia als Hluhluwe Umfolozi te bezoeken. De kamer is zeer comfortabel en luxe ingericht. Het huis ligt in een mooie grote tropische tuin in een rustige buurt die afgesloten is en bewaakt wordt. Wendy en haar man (en personeel) zijn zeer aardig, zijn in je geinteresseerd en geven je tips. Door de gesprekken met hen leer je het land beter kennen. 's Avonds hebben we twee keer bij Wendy gegeten: twee keer een smaakvol 4-gangendiner. Op zondag heeft de kok vrij en toen hebben we ergens anders gegeten.

We zouden er zo weer heen gaan.

Gereisd met partner in september 2011

Knus

Jeanette Serry, 27-12-2009

Wendy is een prima, gezellige gastvrouw, met haar man Tony hebben we minder contact gehad. We verbleven twee nachten in haar B&B; Eén daarvan hebben we bij Wendy's gegeten, de eerste avond zorgde Wendy voor een alternatief, omdat op zondag de kok vrij is. Qua plaatsje stelt Mtubatuba niets voor, St Lucia sprak ons veel meer aan. Maar Mtubatuba is een goede uitvalbasis naar St Lucia Wetlands en Hluhluwe-Umfolozi. Alle safaris en andere uitstapjes kan Wendy voor je regelen.
    Gereisd met partner in december 2009

mooie tuin

ellen, 9-3-2009

De kamer stond er vol. maar was keurig schoon vers fruit bij aankomst op de kamer. Zijn er 2 nachten geweest en het was er erg gezellig.
    Gereisd met partner in maart 2009

Absoluut geweldig!

Kim, 16-11-2008

Een schattig klein hotelletje, gerund door Wendy en Tony. Het ligt midden in een tropische tuin, vlakbij verschillende wildparken. Alleen wat moeilijk te vinden in de ommuurde woongemeenschap, maar als je er eenmaal bent, is het een geweldige ervaring. Wendy en Tony doen er alles aan om het onvergetelijk te maken, en ze slagen daar zeker in.
    Gereisd met partner in december 2006

vakantie met partner

lili stenvert, 24-7-2008

Wij zijn hier een week geweest en wilden eigenlijk niet meer weg.Een heerlijk hotelletje temidden van een mooie tuin plus klein zwembad.

Heel gastvrij.Lieve mensen.Je werd behandeld als een zoon en dochter.Heerlijk gegeten!

Dit is absoluut een aanrader!!!!

Gereisd met partner in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Wendy's Country House bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wendy's Country House in Mtubatuba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wendy's Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wendy's Country House scoort een 7.65 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: