Bed and Breakfast Fiddlewood Guest Farm

Bed and Breakfast Fiddlewood Guest Farm
Fiddlewood Guest Farm

1 review over Bed and Breakfast Fiddlewood Guest Farm in het Nederlands

fam. Huijs, 12-8-2007

De farm ligt nogal afgelegen maar het is dan ook prachtig! In een gigantisch grote tuin liggen verschillende cottages. Wij waren op dat moment de enigste gasten en wij verbleven in het zeer grote appartement dat aan het woonhuis vast ligt. Ondanks een brand vorige maand die 2 cottages heeft verwoest en sporen achter heeft gelaten kon je zien hoe geweldig mooi het hier is. Het ontbijt (naar keuze Engels of gewoon) was hartstikke lekker met zelfs Edammer kaas omdat ze dachten dat wij dat wel lekker zouden vinden. De mensen waren zeer hulpvaardig. Omdat wegens de brand de tv in het appartement niet werkte werden we uitgenodigd om bij hun tv te kijken als we dat zouden willen. Een bezoek aan deze farm bevelen wij dan ook van harte aan!

Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Fiddlewood Guest Farm in Howick, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Fiddlewood Guest Farm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Fiddlewood Guest Farm scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.