Hotel The Cavern Berg Resort

Hotel The Cavern Berg Resort
The Cavern Berg Resort
8,7

5 reviews over Hotel The Cavern Berg Resort in het Nederlands

Goede uitvalsbasis voor veel activiteiten

K. de Man, 13-9-2009

We hadden aangegeven pas laat te kunnen arriveren; dat was geen probleem en we werden erg gastvrij ontvangen en kregen 's avonds laat nog een maaltijd geserveerd. Super attent! Standaard kamers zijn eenvoudig, maar prima. De omgeving is indrukwekkend en er is veel te doen. maak een wandeling o.l.v. een gids of trek er op uit met de paarden.
Gereisd met partner in augustus 2009

Te doen

S Jansen, 8-2-2009

Na vele gezellige B&B dachten we in een luxe hotel te komen. De kamer was zeer ruim allen erg saai een bed, stoel, toilettafel en kast dat was het.

Het eten was uitstekend. Viergangen keuze menu's en als je niet wist wat je moest kiezen kon je alle keuzes nemen. Dus ook als je 1 keuze nog honger had.

Gereisd met partner in februari 2009

Simon Vermeulen, 8-12-2007

je wordt niet geholpen met de bagage.

de prijzen van sommige artikelen zijn in het informatiecentrum duurder dan in de shop kijk uit dus!

Gereisd met partner in november 2007

Alex, 5-12-2007

Het is een prima en prachtig gelegen locatie. Zeer de moeite waard. Ook zijn er (gratis!) begeleide wandelingen te maken. Alleen over het eten waren wij, als vegetariërs, minder te spreken. Er staat niets standaard vegetarisch op het menu. De chefkok beloofde ons wel iets vegetarisch te maken, maar maakte die belofte maar zeer ten dele waar. En al ver voor 9 uur beginnen ze alles op te ruimen, dus als je dan nog een stukje kaas o.i.d. wil vis je achter het net. Desondanks zouden we er een volgende keer weer heen gaan, want nogmaals: de locatie is verder super.
Gereisd met partner in november 2007

miek van den wyngaert, 2-12-2007

Aarader in het superkwadraat! Is zeker meer dan 3 sterren waard. Heel lekker, gevarieerd en origineel eten. Prachtig gelegen. Diverse uitgestippelde wandelingen. Accommodatie heel erg OK.

Wish I was there ...

Gereisd met vrienden in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Cavern Berg Resort in Drakensberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Cavern Berg Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Cavern Berg Resort scoort een 8.67 uit 10 op basis van 6 reviews.