7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lodge DumaZulu Lodge and Traditional Village bij :

2 reviews over Lodge DumaZulu Lodge and Traditional Village in het Nederlands

Een regelrechte tegenvaller

Geert, 10-12-2008

Wij begrijpen de vorige beoordeling niet zo goed. Onze ervaring was tegengesteld. Bij aankomst om 14.30u behoefte aan een lichte lunch, er werd na lang aandringen alleen een uittgebreid maar kaalgegeten compleet lunchbuffet aangeboden. Na tussenkomst van de manager bleek er gewoon een lunchkaart te zijn! Avondbuffet was ronduit slecht. De huiskat liep over de tafels waarop het buffet stond en gebruikte de zittingen van de armoedige conferentiestoelen als krappaal. De bungalows met rieten puntdak zijn groot en compleet ingericht met keuken. Maar de onze was zeer vies door een incontinente gecko. Keutels in bed, op de keukenkastjes en zelfs tegen de muren in de badkamer. De volgende dag beaamde het management onze bevindingen en upgrade ons zonder mankeren naar het naastgelegen Bushlands (vier sterren) van dezelfde eigenaar.
Gereisd met partner in november 2008

Martijn, 19-5-2008

Een onverwachte ervaring! De huisjes liggen in een apart 'bungalowpark', dus niet in het traditionele Zuludorpje. De huisjes zijn helemaal OK, hoge ronde hutjes in African style met van binnen airco, badkamer en bedden met klamboes. Ook horrengaas voor de ramen. Via een boardwalk loop je naar het dorpje, en daar start een rondleiding - veel Zulu's spreken alleen Zulu, dus eerst een taalcursus Zulu. Siabonga! Rondleiding kost wel flink wat randen. Veel geleerd. Leuke ervaring.
Gereisd anders in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge DumaZulu Lodge and Traditional Village in Bayala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge DumaZulu Lodge and Traditional Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge DumaZulu Lodge and Traditional Village scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.