3 reviews over Hotel Kings Camp Private Game Reserve in het Nederlands

super plek

Koos , 16-2-2011
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Kamers10

3 nachten verbleven we in Kings Camp in het prive reserve Timbavati, de ontvangst was super, de service was top, supervriendelijke. super eten en drinken. super mooie kamer met mooi uitzicht , mooie outdoor shower. heel veel gezien tijdens de game-drives, goede gids met tracker, kortom een perfecte plek om Zuid-Afrika te ontdekken van wat de natuur allemaal te bieden heeft
Gereisd met partner in oktober 2003
7

Mooie game lodge.

Jan en Willie, 17-1-2009
  • Ligging7
  • Service6
  • Prijs/kwaliteit7
  • Kamers7

In december 2007 zijn wij hier drie nachten geweest. Mooie ruime suite met een royale badkamer. Het eten was goed. Personeel (meestal) vriendelijk, service en schoonmaak kon beter. Game drives onder leiding van deskundige, enthousiaste ranger.
Gereisd met partner in januari 2009
9

Wil en Irene, 12-10-2007
  • Ligging9
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Kamers10

Een werkelijk mooi gelegen (privé) wildpark. Zeer vriendelijk personeel, we hebben overnacht ineen prachtige lodge met een supergroot heerlijk bed. Een grote badkamer met ligbad en douche. Alles tiptop verzorgd. Heerlijk eten in een fantastische ambiance. Tijdens de game drives hebben we heel veel dieren gezien waaronder: leeuwen, luipaard, olifanten, neushoorn, nijlpaarden, giraffen, buffels, verschillende vogels, grote schilpadden.
Gereisd met partner in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kings Camp Private Game Reserve in Timbavati, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kings Camp Private Game Reserve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kings Camp Private Game Reserve scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.

Lees meer