Hotel Holiday Inn Sandton-Rivonia Road

Hotel Holiday Inn Sandton-Rivonia Road
Holiday Inn Sandton-Rivonia Road

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Holiday Inn Sandton-Rivonia Road bij:

1 review over Hotel Holiday Inn Sandton-Rivonia Road in het Nederlands

Goed Hotel

Maikel, 24-1-2011

Het is de 2de maal dat ik in dit hotel overnachtte. Toen ik er voor de eerste maal was in 2008, was het net gebouwd. Nu iets meer als 2 jaar later vind ik het nog steeds een top hotel. Het hotel is wel aan ed prijs voor Zuidafrikaanse begrippen. Zo rond de €100/nacht incl. ontbijt. Verder moet je ook nog steeds voor het internet betalen helaas. Verder hebben ze een overeenkomst met een gigantisch mooie sportschool in de shoppingmall, waar je gratis mag sporten.
Gereisd zakelijk in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Sandton-Rivonia Road in Sandton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Sandton-Rivonia Road zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Sandton-Rivonia Road scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.