Bed and Breakfast African Lodge (in Buccleuch) ****

Bed and Breakfast African Lodge (in Buccleuch)
African Lodge (in Buccleuch)
8,7

3 reviews over Bed and Breakfast African Lodge (in Buccleuch) in het Nederlands

Geweldige tijd op de African Lodge.

Simon en Ingrid, 18-2-2011

We hebben nu voor de tweede keer ook weer 100% genoten van jullie geweldige accomodatie en jullie heerlijke gastvrijheid. De tijd vloog voorbij! Hartelijk dank en veel succes met jullie volgende lodge, African Rock Lodge. We zijn reuze benieuwd!
Gereisd met partner in februari 2011

Geweldige vakantie

Anja, 14-2-2011

Een paar maanden geleden ben ik samen met mijn man en vrienden op vakantie geweest in Zuid Afrika. We verbleven op de African Lodge. Yvonne en Gerard, de Nederlandse eigenaren zijn heel gastvrij en hebben ons een topvakantie bezorgd. We hebben verschillende tours bij hen geboekt, welke uitgevoerd worden door de eigenaar. Ook hebben ze de transfer van en naar het vliegveld verzorgd, kortom, een heerlijke tijd gehad!
Gereisd met vrienden in november 2010

Heerlijke vakantie!

Marjan, 14-2-2011

Een maand geleden zijn wij op vakantie geweest in Zuid-Afrika bij de African Lodge. Deze lodge is ons uitstekend bevallen, Yvonne en Gerard zijn zeer gastvrij en willen je overal mee helpen. De kamers zijn schoon, ruim en in Afrikaanse sfeer ingericht. We hebben geweldige uitstapjes gemaakt, uitgevoerd door de eigenaar van de lodge. Maar ook een dagje relaxen aan het zwembad is ons goed bevallen. We zijn benieuwd naar de nieuwe lodge (African Rock Lodge) in Hoedspruit, vlakbij het Krugerpark.
Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast African Lodge (in Buccleuch) in Sandton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast African Lodge (in Buccleuch) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast African Lodge (in Buccleuch) scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.