Hotel Montpellier Guesthouse ****

Hotel Montpellier Guesthouse
Montpellier Guesthouse

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Montpellier Guesthouse bij:

2 reviews over Hotel Montpellier Guesthouse in het Nederlands

Geen gastvrij onthaal

Rob en Tineke P, 5-11-2012

De eigenaresse was door haar eigen fout niet op de hoogte van onze komst. Het gasthuis ligt in een rustige woonwijk, niet ver van een winkelcentrum met een paar eettentjes. We kregen wel een mooie kamer. Helaas moesten we ons zelf maar zien te redden met de bagage. Het ontbijt was al la carte en werd verzorgd door een medewerker. De volgende dag vertrokken zonder nog iemand gezien te hebben
Gereisd met partner in oktober 2012

Mooie stek en goede verzorging

Rein, 31-10-2011

Dit Guesthouse als eerste aangedaan tijden een rondreis Zuid-Afrika met touroperator. We waren later dan verwacht ivm vliegtuig vertraging.

Dit maakte niets uit. We werden hartelijk ontvangen met wijn en kaas. We maakten hier al kennis met de Zuid-Afrikaanse gastvrijheid. Het Guesthouse zelf is mooi gelegen tegen een heuvel met mooi uitzicht. De kamers zijn ruim en voorzien van alles. Het eten is uitzonderlijk lekker. Bij het ontbijt mag je uitkiezen wat je wilt en het wordt klaar gemaakt.

Gereisd met vrienden in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montpellier Guesthouse in Pretoria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montpellier Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Montpellier Guesthouse scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.