Lodge Meintjieskop Guest Lodge

8,7

3 reviews over Lodge Meintjieskop Guest Lodge in het Nederlands

wat een geweldige gastvrijheid

Jan en Klaske de Vries, 27-10-2008

wat een geweldige ontvangst en wat een gastvrijheid. je voelt je meteen thuis in ZuidAfrika

Jan en Klaske

Gereisd met partner in oktober 2008

Gastvrijheid is nummer 1

Marja, 21-8-2008

Willem en Murcia geven je het gevoel alsof je bij hen thuis logeert. Niets is hen teveel om het je naar de zin te maken.
Gereisd met partner in augustus 2008

Gerard Labrie, 1-3-2008

Wij(mijn vrouw en zwager en schoonzus) zijn 4 dagen op het eind van onze rondreis door z,

.afrika in dit guest lodge geweest werkelijk perfect zéér vriendelijk en gast vrij.zeer goed eten en een ontbeit,perfect!!Helaas is afrika en speciaal pretoria en Johannesburg niet zo veilig,nooit alleen sávonds weg gaan een speciale aanrader is de cuturele avond van diverse stammen met zang en dans zeer speciaal,als je daar heen gaat vraag dan via de eigenaar of hij kan zorgen dat je met Beeie gaat je zal daar geen spijt van krijgen.Wij zijn daar geweest half Februari en zeer genoten!!!!!!

Gerard en Joke en Familie

Gereisd met vrienden in maart 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Meintjieskop Guest Lodge in Pretoria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Meintjieskop Guest Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Meintjieskop Guest Lodge scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.