Beoordelingen Pretoria

22 oktober 2014

Pretoria
20 beoordelingen
Beoordelingen Pretoria

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Pretoria. Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Pretoria. Ben je zelf op vakantie geweest naar Pretoria? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Pretoria scoort een 7,7 uit 10, op basis van 20 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 44 Hotels, 1 Aparthotel, 19 , 1 Hostel, 4 Lodges en 12 Pensions in Pretoria. Op Zoover vind je bovendien 105 vakantiefoto's van Pretoria. Je kunt 1 video van Pretoria bekijken. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Pretoria. Bekijk ook andere accommodaties in Zuid-Afrika. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gauteng.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

19 beoordelingen over Pretoria

20 beoordelingen
7,6
7,4
7,5
4,0
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Mei 2014
"Geen wereldstad"vertalen
Tom
4,0

25-09-2014 Pretoria is een saaie stad vergeleken andere grote steden in Zuid-Afrika, zoals Johannesburg, Kaapstad of Durban. Voor de sfeer of cultuur hoef je hier niet naar toe te gaan. Johannesburg heeft een rijkere politieke en historische achtergrond.
Ik zou deze stad overslaan voor mijn vakantie, maar voor tijdelijk verblijf of voor werk/studie is het een goede uitvalsbasis buiten Johannesburg.

Er is wel een goed uitgaansleven in Pretoria, vanwege de aanwezigheid van de Universiteit van Pretoria. Vanuit Pretoria zijn alle andere steden goed te bereiken.

met een groep, Sept. 2013
"Een leuke stad!"vertalen
fam_klaver
8,0

12-11-2013 We waren op rondreis door Z. Afrika geweest.
Tijdens de stadstoer door Pretoria viel mee op dat de stad mooi schoon was, er hing een gemoedelijke sfeer in de stad.
In het hart van de stad staan mooie, koloniale gebouwen.
Jammer, dat we iets te vroeg waren voor bloeiende Jacaranda bommen, het moet een prachtig gezicht zijn als de bommen in bloei staan...

zakelijk, Mei 2013
"Rustige omgeving, weinig natuur"vertalen
Wim
6,0

14-06-2013 Het is vlak bij Rosslyn een industriestad, er is weinig natuur schoon te zien, veel werklozen.

met partner, Mrt. 2012
geert en ria

08-04-2012 met rondreis door pretoria veel mooie lokaties gedaan

met partner, Nov. 2011
"Bijzonder"vertalen
martens1
9,0

21-04-2012 hele mooie stad met vooral de Jacaranda bomen. mooier dan ik verwacht had. mooie ligging t.o.v. Johannesburg en andere attractie's.

met vrienden, Okt. 2011
mevrouw Bac
8,0

11-11-2011 Prima verblijf gehad. Het rijden gaf geen problemen. De bewegwijzering was prima.

met vrienden, Okt. 2011
"Zuid-Afrika: de wereld in een land!"vertalen
ELISABETH LIEVE
8,0

11-12-2011 Pretoria is een prachtige stad. Je kunt er heerlijk winkelen dankzij de vele shopping malls.
Zoals in heel Zuid-Afrika is uitgaan in de avond iets dat welbewust moet worden gedaan i.v.m. de veiligheid. Je kunt er fantastisch uit eten gaan. Er zijn heel heel veel uitstekende restaurants.
Ik zou iedereen in elk geval aanraden in een B&B telogeren dan wel bij vrienden, zoals ik heb gedaan.

met een groep, Sept. 2011
Rein
9,0

31-10-2011 Vriendelijke mensen. Mooie stad en veel te zien.
Voortrekkermonument, Paul Kruger, Union Buildings..
Als je belangstelling hebt voor Zuid-Afrika mag je deZe stad niet overslaan.

met een groep, Sept. 2011
"Mooie ligging"vertalen
LM2xinger
6,0

17-10-2011 Aardig is om het voortrekkersmonument en het Krugerhuis te bezoeken. Mooi uitzicht vanaf het parlementsgebouw.

met partner, Aug. 2011
"Leuke stad"vertalen
annemiekvboxel
8,0

13-08-2012 Erg leuke en mooie stad om onze eerste dagen van de vakantie mee te beginnen.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?