Hotel Aero Guest Lodge

prima

Ria Vos, 19-8-2017

keurige lodge.

Vriendelijk personeel.

Opgehaald van het vliegveld en de volgende ochtend weer terug gebracht.

lekker ontbijt

Gereisd met vrienden in maart 2017

Niet vriendelijk

Do, 12-4-2017

Wij hebben hier maar 1 nacht geslapen, we kwamen 's nachts aan van het vliegveld daarom sliepen wij hier. Bij het ontbijt waren ze niet vriendelijk en alles ging heel kortaf. Wij zouden hier niet meer gaan slapen.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Heel fijn overnachtingsadres bij Tambo Airport

ad, 4-11-2016

Uitstekend adres om na een lange vlucht eerst te slapen alvorens aan de reis door Zui-afrika te beginnen of bij een vroege terugvlucht eerst te slapen.
Gereisd met partner in oktober 2016

Uitstekend verrassende lodge dichtbij TamboAirport

adenerna, 3-11-2016

Mooi in een tuin met zwembad gelegen kleinschalige lodge.

tegen geringe meerprijs een deLuxe kamer geboekt: klass met prima bedden etc.

Het voordeel van dichtbij vliegveld is tegelijkertijd nadeel dat tot tegen middernacht en na 6.00 uur de vliegtuigen overkomen: oordoppen aanbevolen!

Shuttleservice prima geregeld, eventueel zelfs apart gereden als dat beter uitkomt.

Vriendelijk personeel en ook het ontbijt met naar wens diverse soorten gebakken ei etc.

Al met al een prima overnachtingsmogelijkheid na een lange vlucht of vòòr een vertrekkende dagvlucht.

Gereisd met partner in oktober 2016

Verrassend goed **** hotel dicht bij vliegveld

Yomina, 10-11-2014

Aan het einde van onze rondreis werden we aangenaam verrast door dit hotel, dicht bij het vliegveld. Als je er naar toe rijdt denk je: wat moet dit worden, maar eenmaal door het hek werden wij aangenaam verrast. Mooi zwembad, gezellig zithoek met biljart. Gastvrij ontvangst door klantvriendelijke receptioniste. Mooie ruime kamers, heerlijke bedden. Wij hadden alleen een douche in het bad, zonder ophanghaak voor de douchekop, maar familie van ons hadden een aparte douche. Ontbijt was prima. Avondeten hebben wij niet in het hotel gedaan.

Gratis koffie en thee heel de dag en er is een " op goed vertrouwen" bar.

Goede WIFI verbinding, ook op de kamer.

Wij hebben bij de receptie een half dagdeel Johannesburg/Soweto geboekt en dit werd aangepast naar onze wens. Ook bracht de gids ons 's avond naar een door ons gewenst restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in september 2014

Zeer gastvrije plek

Ronald83, 8-10-2011

Hier in november 2010 verbleven.

- Kleine lodge in nabijheid van het vliegveld.

- Ideale plek om te overnachten als je hierna weer op doorreis wilt of ter overbrugging naar een vervolgvlucht

- Zeer gastvrije eigenaars

- Ophalen van en vervoer naar het vliegveld indien nodig

- Klein zwembad aanwezig

Gereisd met partner in november 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Aero Guest Lodge bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aero Guest Lodge in Kempton Park , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aero Guest Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aero Guest Lodge scoort een 7.43 uit 10 op basis van 6 reviews.