Hotel Mercure Johannesburg Bedfordview **

Hotel Mercure Johannesburg Bedfordview
Mercure Johannesburg Bedfordview

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mercure Johannesburg Bedfordview bij:

1 review over Hotel Mercure Johannesburg Bedfordview in het Nederlands

tevreden bewoner

cools andre, 21-6-2008

daar ik enkele keren met mijn vroeuw en eenjarig kindje telkens voor een maand in Jo'burg vertoef,vind ik de appartementen beter geschikt dan een "normale" hotelkamer.een speciale vermelding voor de kindvriendelijkheid van alle werknemers.ontbijt is ok,spijtig dat er geen lunch en/of diner geserveerd wordt.de ligging vlakbij verschillende winkelcentra's is ideaal voor een lang verblijf.
Gereisd familie in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Johannesburg Bedfordview in Johannesburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Johannesburg Bedfordview zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Johannesburg Bedfordview scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.