Hotel De Oude Kraal

7,9

7 reviews over Hotel De Oude Kraal in het Nederlands

Idyllische B&B

Jan52, 28-11-2009

Sfeervolle kamers, individueel ingericht. Wel veel last van wormen (ook in kamer).

Mooie tuin.

's Morgens lekker ontbijten op terras.

Uitstekend eten (5 gangen ZAR 245 = ca € 22,00)

Gereisd met oudere kinderen in november 2009

Beste in zijn klasse

Herman, 17-10-2009

Dit is de enige ons bekende lodge waar je ook nog ene open haard op je kamer hebt, een hemelbed en een bad op pootjes. Elke kamer heeft iets aparts en is anders. Zeer vriendelijke ontvangst, direct taart en thee als courtesy. Ligt wel ver van de weg, maar dat maakt het veilig in ZA. Het diner is van het type gourmet, je voelt je welkom en geniet van het verblijf. Wel reserveren want de ZuidAfrikaan weet dit adres ook te vinden.
Gereisd anders in oktober 2009

Wat een gastvrijheid en wat een eten!

Manon, 18-9-2009

Oude Kraal in Bloemfontein: Het 5 gangen diner dat we daar hebben gehad. Zo lekker hebben we die vakantie niet gegeten. Fantastische wijn erbij, gezellige sfeer.

Na 15 minuten stuiteren kwamen we bij een grote boerderij aan. We kregen een van de suites, omdat er bijna geen gasten waren. Een hemelbed, een badkamer met bubbelbad en stortdouche. Vervolgens op de platte kar de weilanden in om daar samen met andere gasten te genieten van de zonsondergang en een hapje en een drankje.

Echt een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2008

Echte aanrader

Frank en Mascha, 7-3-2009

Aardige mensen, prettige bijzondere sfeer. Eten voortreffelijk (ook vegetarisch). Heerlijke wijn!
Gereisd met partner in maart 2009

"Wat een topper"

Alain van Katwijk, 29-11-2008

Wij hebben hier het mooiste hotel van onze hele reis gehad. De suite was van hoge kwaliteit. Wij hebben meerdere suites gezien en deze zagen er allemaal top uit. Daarnaast was de high tea goed verzorgt. Het diner vonden wij van goede kwaliteit en goed op elkaar afgestemd. Hoeveelheid meer dan voldoende. Na het eten uitleg onder en over de sterrenhemel gehad. Goede service en de suites zijn echt een aanrader.
Gereisd met partner in november 2008

vreemde sfeer

Harrie van den Abeelen, 17-11-2008

Net even buiten Bloemfontein gelegen lodge in oud Engelse stijl. Bij aankomst werden we door 1 van de hulpjes opgewacht. Het gezicht stond op onweer, maar bij contact toverde hij deze een brede nepglimlach op zijn gezicht. De lodge en het terrein erom heen zag er keurig uit. Minpunt was het ontbreken van een koelkast en de vele insekten in de kamer. Fazanten en pauwen liepen af en aan over het Engelse gazon en bij schemer vlogen de vleermuizen je om de oren. We konden de auto naast ons verblijf parkeren. Kennelijk is deze lodge erg populair onder Zuid-Afriken zelf en dat was te merken aan de sfeer. Op weg naar het restaurant wensten we de andere gasten een prettige avond maar hierop kwam geen respons. Ook in het voorbijgaan werd je niet aangekeken en ook 's-ochtends bij het ontbijt werd je compleet genegeerd. Het menu was beperkt in keuze. Al met al blij dat we er maar 1 nacht verbleven.
Gereisd met partner in november 2008

Aanrader.

Charles Oude Stegge, 22-10-2008

De Oude Kraal Country Estate is een gerestaureerde boerderij in de Free State en ligt ca. 35 km ten zuiden van Bloemfontein. De 12 kamers zijn sfeervol en elk verschillend ingericht met koloniale ornamenten.

De kamers liggen verdeeld over de tuin in een aantal vrijstaande gebouwtjes.

In het hoofdgebouw bevinden zich een fraaie en gezellige bar en verschillende karakterestieke eetkamers waar zeer goed gedineerd kan worden voor een prima prijs. Ook is er een goede wijnkelder met betaalbare goede wijnen.

Er is een mooi zwembad en men bouw aan een spa-gebouw met sauna en relaxruimtes.

Ligt ca. 15 minuten van snelweg N1.

Als gast kunt u uitzien naar uitstekende service en moderne comfort.

Gereisd met partner in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Oude Kraal in Bloemfontein (Mangaung), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Oude Kraal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Oude Kraal scoort een 7.86 uit 10 op basis van 7 reviews.