Beoordelingen Victoria Falls Town

17 april 2014

Victoria Falls Town
12 beoordelingen
Beoordelingen Victoria Falls Town

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Victoria Falls Town. Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Victoria Falls Town. Ben je zelf op vakantie geweest naar Victoria Falls Town? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Victoria Falls Town scoort een 8,0 uit 10, op basis van 12 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 1 Camping, 9 Hotels, 1 en 5 Lodges in Victoria Falls Town. Op Zoover vind je bovendien 107 vakantiefoto's van Victoria Falls Town. Je kunt 3 video's van Victoria Falls Town bekijken. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Victoria Falls Town. Bekijk ook andere accommodaties in Zimbabwe. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zimbabwe.
Even geduld a.u.b.

6,5
8,4
7,7
6,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met een groep, Dec. 2013
"Ga voor avontuur"vertalen
irri88
5,0
6,0

25-1-2014 Vic Falls is een leuke stad. De watervallen zijn geweldig. Ga vroeg op de dag, anders is het of heel warm of heel erg druk.
Ga voor avontuur, De bungeejump was geweldig en de locatie is natuurlijk een groot pluspunt!
Leuke restaurantjes en luxe hotels waar je heerlijk kunt eten.

met partner, Sept. 2012
"Gezellig toeristisch"vertalen
moko1966
6,0

18-11-2012 Toen wij er waren niet veel toeristen. Leuke winkeltjes en vriendelijke mensen.

met vrienden, Apr. 2011
"Gezellig stadje met donderende watervallen!"vertalen
Tom
10,0

16-9-2012 Het is geen groot stadje, maar wel gezellig, en alles is er spotgoedkoop! Je kan naar de handycraft market, waar je kan afdingen, en zelfs je schoenen ruilen voor handgemaakte beelden! Het stadje is veilig, want op elke hoek lopen er wel enkele agenten van de toeristenpolitie, dewelke bedelaars onmiddelijk wegjagen wanneer deze je lastig vallen.

De beste prijzen en lastminutes voor Victoria Falls Town bij:

met partner, Sept. 2010
"Wauw!"vertalen
Ester
9,0

16-10-2010 Ik heb van het stadje zelf niet veel gezien, omdat ik vanuit Kasane naar de Victoria Falls ben gegaan. Ik vond het nog mooier dan ik verwacht had! Zoals hieronder ook al geschreven werd zou ik niet in het regenseizoen gaan. Ik was er in het droge seizoen en vond dat er al vrij veel mist was. De watervallen zijn enorm en het is erg bijzonder om ze van zo dicht bij te zien. Ik zou trouwens absoluut voor Zimbabwe gaan en niet voor Zambia! Wij hebben lang getwijfeld, maar ik was erg blij dat ik niet aan de overkant stond.

met een groep, 2010
"Paradijs op aarde"vertalen
Rudolf
3,0
9,0

1-1-2010 Dit was een 30 daagse foto safari door Z-Africa,Namibia,Botswana en Zimbabwe.
Je hart staat stil als je dan moet stoppen voor een olifant van 6 ton.Of uit het safari truckraam op een leeuw onder je raam kijkt.Ik ben van de Noordkaap t/m Venuzuela geweest maar dit is mijn mooiste vakantie tot op heden.

met een groep
"Prachtig, maar wel arm.."vertalen
Aly
8,0

17-5-2009 Stadje is arm. Watervallen zijn prachtig. Ook erg leuk om de adventure activiteiten te doen! Souvenirmarkt is best leuk. Je kunt er goed afdingen of souvenirs tegen kleding verkopen.
Restaurant 'The Boma' (of zoiets) een aanrader! Heerlijk eten en goede sfeer!

met een groep, Okt. 2008
"Ga hier heen!"vertalen
Martin
4,0
7,0

2-2-2009 Jammer dat de eerste beoordeling over Vic Falls door Dhr. IJzendoorn iets té realistisch is zonder verdere toelichting.
Vic Falls ís arm, absoluut, maar dat neemt niet weg dat toeristen juist (weer) hier heen moeten komen. Door het regime van Mugabe, is er vrijwel niks meer in Zimbabwe, en kunnen alleen toeristen nog zorgen voor wat inkomsten voor de lokale bevolking. Ondanks dat ze weinig hebben, zijn ze wel optimistisch.
Op de lokale markt kun je de mooiste souvenirs kopen, of liever ruilen tegen kleding die je niet meer gebruikt. Daar hebben ze meer aan.
Het dorpje is inderdaad niet geweldig omdat er weinig toeristen meer zijn, maar de omgeving is schitterend. Je kunt naar de Vic Falls lopen en die zijn schitterend! Kom niet in het regenseizoen, dan is er teveel water en 'mist' en zie je ze amper.
Kortom; allemaal naar Zimbabwe, bijna het mooiste land in zuidelijk Afrika maar helaas nog steeds in verval door Mugabe..

Piet van IJzendoorn

29-6-2008 armer kan bijna niet

met een groep, Feb. 2006
"Mooi maar heel goed uitkijken"vertalen
Herman en Sandra
2,0
10,0

17-4-2009 Onder een betere manager dan Mugabe heeft dit land en zeker deze streek mogelijkheden te over. De Victoria Falls zijn van een ongekende schoonheid en ook het omliggende gebied is prachtig. Helaas krijg je geen mogelijk om hiervan te genieten omdat de reisbegeleiders het niet aandurven om buiten de gebaande toeristenpaden te gaan. Dit is terecht. De bevolking lijdt erg onder het regime en dat brengt helaas niet het beste in sommige naar boven, je spullen en je gezondheid worden regelmatig bedreigd. Maar ook menig ambtenaar is niet te vertrouwen. Je wordt door hen uitgedaagd, zelfs op het terrein van de hotels, om zwart geld te wisselen en als je gepakt wordt ....

met een groep, Okt. 2005
"In Vic Falls loop je met gemengde gevoelens"vertalen
Conny
7,0

6-4-2012 In Vic Falls loop je met gemengde gevoelens rond. De watervallen zijn fantastisch, zowel vanaf de uitzichtspunten als vanuit de lucht. Ook geweldig is om met een "cruiseboot" de rivier op te gaan voor het spotten van dieren. Minder mooi is de armoede waarin de mensen leven en de politieke staat ondere Mugabe. Terwijl de bevolking geweldig aardig is zijn ze toch ook gereserveerd tegenover de toeristen, big brother kijkt toch mee. Maar als je contact met ze maakt zijn ze toch ook erg open als ze zich vrij voelen om te praten. Hopenlijk wordt het leven ooit beter voor ze!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?