Beoordelingen Matobo Nat.Park

19 september 2014

Matobo Nat.Park
2 beoordelingen
Beoordelingen Matobo Nat.Park

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Matobo Nat.Park. Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Matobo Nat.Park. Ben je zelf op vakantie geweest naar Matobo Nat.Park? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Matobo Nat.Park scoort een 9,0 uit 10, op basis van 2 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 2 Lodges in Matobo Nat.Park. Op Zoover vind je bovendien 88 vakantiefoto's van Matobo Nat.Park. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Matobo Nat.Park. Bekijk ook andere accommodaties in Zimbabwe. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zimbabwe.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

2 beoordelingen over Matobo Nat.Park

2 beoordelingen
9,5
9,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met een groep, Okt. 2008
"Hoogtepunt van 7000km Afrika"vertalen
Martin
10,0
9,0

05-02-2009 Matopos is zonder meer het hoogtepunt geweest van onze rondreis door Zuidelijk Afrika. Het is een groot, groen park, veel bomen en water waardoor het anders is dan veel andere Afrikaanse parken.
Dé reden om hier te komen, zijn de neushoorns. Je kunt met een 4x4 het park is (met een ranger) en dan TE VOET op zoek naar neushoorns. We hebben in groepjes van 7 personen een groep van 9 neushoorns benaderd tot 4 meter afstand! Onvergetelijk. Vraag naar Ian, die al ruim 25 jaar in het park werkt en alle dieren uit elkaar weet te houden.
Nadeel.... er wordt weer veel gestroopt de laatste maanden, omdat de Zimbabwanen niks hebben. Als het lukt een hoorn of een heel beest te bemachtigen zijn ze miljonair, lukt het niet dan worden ze neergeschoten door de sluipschutters in het park. Als je weet hoe het in Zimbabwe is begrijp je de stropers, maar als je dan op 4m afstand van een neushoorn staat, geloof je niet dat iemand zo'n dier kan doodschieten.
Ga erheen, om nooit te vergeten!

met een groep, Okt. 2005
"Geweldige ervaring"vertalen
Conny
9,0

20-09-2012 Met de gidsen Andy en Ian zijn we een hele dag op pad geweest in Matopo Nationaal Park. Onder het rijden heeft gids Andy onze jeep van alles uitgelegt over de natuur die we zagen, giftige bomen, hoe er gifpijlen mee gemaakt worden, andere bomen worden gebruikt voor medicijjnen, hoe onderscheid je een neushoorndrol van een olifantendrol, ze zien er bijna hetzelfde uit en meer van dat soort dingen. In de Matopo Hills hebben we rotsgrotten met muurschilderibgen bezocht waar Ian alles over wist. Ook konden we rondkijken in een traditioneel dorp. En daarna zijn we in 2 groepne te voet op zoek gegaan naar neushoorns. Wat een kik als je zo'n kolos tot op een paar meter benadert!!! Een ervaring om nooit meer te vergeten!!!

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?