(Cruise)schip Zeiljacht Grandi ****

Zeiljacht Grandi
9,4

• Entertainment8,9

9 reviews over (Cruise)schip Zeiljacht Grandi in het Nederlands

Goed eten, service en heerlijk zeilen en relaxen.

Daisy, 16-10-2016
  • Entertainment8

neem weinig spullen mee, maar wel iets voor de avonden, want het kan afkoelen.
Gereisd alleenreizend in oktober 2016

Heerlijke tocht

Fam. van den Berg, 12-8-2016
  • Entertainment10

In juli hebben we een week op de Grandi gezeten, op een "kids cruise". Na ontvangst in Bodrum werden we naar het schip gebracht en hartelijk ontvangen.

Kunnen nu niets anders zeggen dan dat we genoten hebben deze week. Prima weer, fantastische omgeving. Daarnaast was de verzorging uitstekend, de crew die voor een gezellige sfeer zorgde, Ferhat, de kok die elke dag weer uitstekende maaltijden op tafel wist te zetten. Yusuf, de kapitein met hart voor zeilen, wat dus ook regelmatig gebeurde.

Echt een reis om aan te bevelen !!

Super vakantie gehad

Theo Bakker, 8-8-2016
  • Entertainment8

Zodra de dag is aangebroken om naar het zeilschip de Grandi te gaan, heb je al persoonlijk contact gehad met Nathalie. Zij zorgt ervoor dat je bagage netjes naar het schip wordt gebracht. Eenmaal aangekomen wordt je een warm welkom geheten door de bemanning en kapitein van de Grandi en worden de spelregels uitgelegd die gelden aan boord van het schip. Omdat je, samen met de bemanning en de andere gasten, op het schip verblijft voor 1 week is er een gezellige en ongedwongen sfeer aan boord. Yusuf, de kapitein van de Grandi, komt vaak er even bij zitten om te praten met zijn gasten, wat wij als zeer prettig hebben mogen ervaren en is hij super benaderbaar. De bemanning is supervriendelijk en Ferhart de kok tovert vanaf zijn 4 pits gasfornuis met oven de heerlijkste gerechten elke dag. Omdat wij de kidscruise hadden geboekt waren er ook andere kinderen aan boord die elkaar al snel vonden. Hierdoor krijg jezelf als ouder alle ruimte en tijd om te relaxen van je vakantie. Het was in 1 woord supergezellig en geweldig. Een echte aanrader van top klasse.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldig mooie ervaring voor de kinderen, genieten

Theo, 7-8-2016
  • Entertainment10

Het was geweldig op de Grandi, het team samen met kapitein Yusuf heeft ons elke dag weer voorzien van een geweldige belevenis. Het zeilen was fantastisch, deden we elke dag zodra het kon. Lekker zwemmen in mooie baaitjes en een geweldige kok (Ferhat). Echt geweldig. Vakantie om niet snel te vergeten.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Idylische 'bubble' waar je niet meer uit wil

Moons, 6-8-2016
  • Entertainment8

Geweldige week gehad op de Kidscruise met Güldeniz Sailing. 3 gezinnen met 6 kinderen in een oase van turquoise water en blauwe luchten. Geluierd, gezwommen, gewatersport, gedanst, gelachen, heerlijk gegeten en vooral fantastisch gezeild. Een ontspannen en gezellige tijd doorgebracht met de 2 andere gezinnen. De kapitein was heel leuk met de kinderen, nam ze in het motorbootje mee langs de baaitjes, op vissen of met een speurtocht. De kinderen sliepen bijna elke avond op het dek, gezellig bij elkaar. Een aanrader (ook voor single parents!) en absoluut voor herhaling vatbaar. De service is top! Nu al heimwee.

Heerlijke vakantie

Fam hogeboom, 1-8-2016
  • Entertainment10

Ontspannen sfeer, prachtige baaien, snorkelen en zwemmen,

Marktje, heerlijk eten, hele attente bemanning, super gastvrij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Super relaxed

Maureen, 20-11-2015
  • Entertainment8

Met een stel vriendinnen een heerlijk weekje gevaren op de Grandi! De lieve bemanning neemt je alle zorgen uit handen: van het ontbijt in een idyllisch baaitje tot het wijntje onder de sterrenhemel op het dek. Heerlijk gewoon! Ook fijn dat iedere hut een eigen badkamer heeft. Dit gaan we beslist vaker doen!
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Heerlijk relaxed en ZEEr compleet.

S.C.Groot, 6-10-2015
  • Entertainment10

Voor de twede en zeker niet de laatste keer meegegaan met de Grandi. Wat een persoonlijke service WAT een goed eten, en wat een warme persoonlijkheden verzorgden deze prachtige reis. Eens gedaan wil je geen jaar meer missen.
Gereisd alleenreizend in september 2015

Geweldige ZeilCruise@Grandi

G.Dorrestijn, 12-9-2015
  • Entertainment8

Mijn verblijf op zeiljacht Grandi was sportief zeilen...relaxen...lekker eten....leuke mensen ontmoeten...watersporten....kortom body and mind in Balance....Al het Goede van het leven is aan Boord aanwezig en hoog Gastvrijheids nivo.
Gereisd alleenreizend in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip Zeiljacht Grandi in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip Zeiljacht Grandi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

(Cruise)schip Zeiljacht Grandi scoort een 9.35 uit 10 op basis van 11 reviews.