Lodge Kaingu Safari

Lodge Kaingu Safari
Kaingu Safari

1 review over Lodge Kaingu Safari in het Nederlands

Lex van de Pol, 21-5-2008

Deze lodge ligt een behoorlijk stuk van de high way af, in het national park Kafue. Wij hebben hier gekampeerd, aan de rivier. Er was een kraan aanwezig die we moesten delen met een andere groep, wel hadden we eigen toilet en douche. We hebben er een game drive gedaan, maar die was hier een beetje saai. We zijn ook wezen vissen, hier een vis met veel graten gevangen. Verder kun je zwemmen in de rivier tussen een paar rotsen in een rapid, ze verzekerden ons dat daar geen krokodillen en nijlpaarden kwamen. Onderweg door het bis stikte het er wel van de tse-tse vliegen, dus de raampjes moesten toen snel dicht van de auto.
Gereisd met vrienden in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Kaingu Safari in Kafue Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Kaingu Safari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Kaingu Safari scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.