(Cruise)schip Yacht

Matig

3 reviews over (Cruise)schip Yacht in het Nederlands

Ontdekking van 2011!

R. van Wensem, 26-10-2011

Een unieke ervaring, zo kunnen wij het best onze ervaring op het jacht omschrijven. Wij schrikken van de ervaring eerder geschreven. Wij hebben genoten van alle luxe die YACHT biedt. Gastheer Erwin heeft ervoor gezorgd dat het ons aan niets ontbrak en de rest ging vanzelf. Op het dek genoten van de zonsondergang en een heerlijk tapasdiner (aan boord bezorgd door restaurant!). Heel romantisch en een echte aanrader als je man eens goed wilt verrassen! Volgend jaar weer!
    Gereisd met partner in januari 2011

Wat een romantische plek!

V. Korver, 26-10-2011

Totaal oneens met de ervaring van mevrouw in onderstaande reactie. In tegenstelling tot haar persoonlijke ervaring heb ik mijn partner hier perfect mee weten te verrassen. Wezen varen op het Gooische Meer en 's avonds genoten van een tapas diner dat aan boord werd bezorgd!! Bij aankomst een lekker glaasje drinken en de koelkast was gevuld met dingen die wij lekker vonden. Perfect geregeld door gastheer Erwin. Ook erg leuk was dat wij met de speedboot werden opgehaald bij de parkeerplaats. Je moet inderdaad niet slecht ter been zijn, maarja dan kies je ook geen boot uit want dat lijkt me sowieso al lastig. Nogmaals; perfect!
    Gereisd met partner in september 2011

nooit meer

sonja, 3-11-2010

Wat een luxe verrassingsweekend had moeten worden werd een armzalig verblijf op een jacht .

Wat er allemaal op de site werd vermeld,klopte van geen kanten.

Niks geen champagne,niks geen luxe ontbijt,niks geen goed gevulde bar,niks geen goed gevulde koelkast met lokale lekkernijen,vieze bank,schimmel in koelkast,gevaarlijke opstap,dingen al van de boot afgesloopt.

Enz enz,kortom het weekendje is letterlijk in het water gevallen.

En dat voor de absurt hoge prijs die meneer hiervoor vraagt,schandalig.

Alle waar naar zijn geld dacht ik.

Gereisd met partner in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip Yacht in Huizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip Yacht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

(Cruise)schip Yacht scoort een 5 uit 10 op basis van 3 reviews.