Hotel Grand Llandudno ***

Hotel Grand Llandudno
Grand Llandudno

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grand Llandudno bij:

1 review over Hotel Grand Llandudno in het Nederlands

Sfeervol maar toch nooit meer!

Marry, 28-6-2016

De ligging is goed, direct naast de pier, waar het gewoon gezellig is. Je kunt er lekker eten en drinken, op de pier bedoel ik dan.

Het is een ontzettend oud hotel, alles kraakt en piept en zeer slecht onderhouden. De badkamer was echt smerig. De kamer heb ik zelf met schoonmaakdoekjes gereinigd, alles plakte. Het bed was goed, maar wat er onder de lakens op de matras eventueel zat, daar durfde ik niet te kijken. Toen het eenmaal schoon was, de badkamer werd door het personeel gelukkig schoongemaakt, was het eigenlijk een zeer praktische kamer, met volop kastjes tafeltjes en een grote kast. Het eten was zeer matig. Het ontbijt was goed voor de britten, maar niet aan ons besteed. Omdat we met een groep waren, kun je niet zomaar van hotel veranderen.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Llandudno in Llandudno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Llandudno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Llandudno scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.