Camping Brynich Caravan Park ***

7,5

3 reviews over Camping Brynich Caravan Park in het Nederlands

mooi gelegen camping

Conny, 2-4-2012

de camping ligt mooi met uitzicht op de bergen van Brecon Beacons National Park en op loopafstand van het plaatsje Brecon
Gereisd met partner in juli 1996

Nooit meer

A.C. Bacchetti, 25-10-2011

Tijdens onze rondreis door Wales afgelopen september, kwamen we laat in de namiddag uit bij Brynich Caravan Park in de buurt van Brecon. Tot onze verbazing werden we geweigerd met de opmerking, dat onze bus (met motortrailer, waarop 2 motoren) niet op een camper leek en dat we zeer waarschijnlijk ook op andere campings in de buurt geweigerd zouden worden.

We kamperen al zo’n 40 jaar en iets dergelijks is ons nog nooit overkomen. Op hun website kan ik niet ontdekken, waaraan kampeermiddelen moeten voldoen dus ga ik er maar vanuit, dat ze iets tegen Hollanders hebben?

Gelukkig vonden we in de buurt camping Pencelli Castle waar we zonder problemen een week gestaan hebben en dit is een uitstekende camping, die ik ook anderen kan aanbevelen.

Gereisd met partner in september 2011

Rob van der Werf, 7-9-2007

T.o.v. uitvalswegen gunstig gelegen, keurig onderhouden camping. Vriendelijke ontvangst. Goed restaurant op de camping. Prachtige omgeving in Brecon Beacons, fantastisch wandel-gebied. Ligt in aanvliegroute voor helicopters (militaire basis) wat soms een beetje hinderlijk is.

Maar verder: een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Brynich Caravan Park in Brecon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Brynich Caravan Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Brynich Caravan Park scoort een 7.5 uit 10 op basis van 3 reviews.