Hotel Saracen's Head ****

Hotel Saracen's Head
Saracen's Head

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Saracen's Head bij:

1 review over Hotel Saracen's Head in het Nederlands

Wat een heerlijk hotel, echt een aanrader!

Pauline en Raymond, 10-6-2012

We zijn in de meivakantie van 2012 met 4 volwassenen en een kind in het mooie Wales geweest en verbleven in Hotel Saracen´s Head. We hebben het heerlijk gehad. Het weer was wisselvallig, maar de gastvrijheid en vriendelijkheid hebben er voor gezorgd dat we enorm hebben genoten

In de hal beneden brand de hele dag een heerlijk open haardje, met een gezellig zitje ervoor (menig uurtje op doorgebracht in de avond). Je kunt er ook heerlijk eten, al hoewel er meerder restaurants in de buurt zijn. Voor mensen met kinderen is een aparte eetruimte, met TV en kinder speelgoed. Erg prettig, de kinderen kunnen rustig hun gang gaan, niemand heeft er last van. Het personeel is ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn eenvoudig, maar prima. Wel hoorde we dat ze deze gaan verbouwen (net als ze de benedenverdieping recent hebben verbouwd). Al met al dus niets anders dan lof voor dit hotel, echt een aanrader!! Kijk ook even bij mijn tips, er is namelijk van alles te doen in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saracen's Head in Beddgelert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saracen's Head zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Saracen's Head scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.