Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Bryn Melyn Guest House*** bij :

1 review over Pension Bryn Melyn Guest House in het Nederlands

mooie omgeving perfect hotel

Yildiz Perrine, 8-6-2013

Na een avontuurlijke treinreis naar Barmouth worden wij door de eigenaresse hartelijk ontvangen op het station en naar het hotel gebracht.

We hadden een prachtige kamer (Abermaw) met een fantastisch mooi uitzicht op de baai en zee. De houten treinbrug sierde de baai waar om de twee uur we de trein aan zagen komen.

Wij verbleven in een keurig ruime kamer en hebben genoten van ons verblijf. gastvrij. Lekker eten. Prachtige omgeving. Ik geef niet makkelijk een 10 maar Bryn Melyn Guest House verdient een 10.

Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Bryn Melyn Guest House in Barmouth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Bryn Melyn Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Bryn Melyn Guest House scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.