Camping Pen y Bont Touring & Camping Park

Bala
Camping Pen y Bont Touring & Camping Park
Pen y Bont Touring & Camping Park

2 reviews over Camping Pen y Bont Touring & Camping Park in het Nederlands

eigenlijk te mooi om iedereen aan te raden...

Carla, 17-6-2010

Wij hebben hier vorig jaar gestaan, maar er maar niet aan te gekomen om een recensie te schrijven. We wilden er maar een paar nachten staan om Wales te bekijken, maar hebben er een week bij aangeplakt omdat het er zo fijn kamperen was. Voor ons, caravan en luifel, met de deur aan de "verkeerde" kant was een plaats uitgekozen waardoor wij geen Engels kampeermiddel voor ons zouden krijgen en wij met de luifels aan elkaar zouden staan. Super service en heel vriendelijke eigenaren. Klein winkeltje waar je de basis kan kopen maar ook campinggaz kan omruilen! Bala is op loopafstand en biedt voor het eten pubs, restaurants, maar ook afhaal pizza's.
Gereisd met partner in juli 2009

P.A. Cats, 13-7-2007

Fijne camping voor wie Wales wil gaan verkennen. Er is weing te doen voor kinderen.

Dorp ligt op loopafstand, waar een supermarkt is die alle benodigde levensmiddelen verkoopt

Gereisd met partner in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pen y Bont Touring & Camping Park in Bala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pen y Bont Touring & Camping Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pen y Bont Touring & Camping Park scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.