Hotel Feathers Royal

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Feathers Royal bij:

2 reviews over Hotel Feathers Royal in het Nederlands

Mooi terrasje aan voorkant

Grietje, 3-7-2010

Het terras is ons het meest bijgebleven. Naast hotel een Peugeot garage. Tegenover in de straat huizen geverfd in kanariegeel tot lichtrose. Een lichte hotelkamer, wel wat onpersoonlijk
Gereisd met partner in augustus 2003

Mooi terrasje aan voorkant

Grietje, 3-7-2010

We hebben best wat tijd doorgebracht op het terras. Het zat er goed. Er stond een peugeot garage naast. Vanaf het terras keek je naar de divers geverfde huizen. Van kanariegeel tot lichtroze. Ik kan me weinig van interieur of kamers herinneren. Ik heb een paar seconden op de video, het was wel een ruime kamer, maar verder niets opvallends niet in de goed zin of in de slechte zin.
Gereisd met partner in augustus 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Feathers Royal in Aberaeron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Feathers Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Feathers Royal scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.