Hotel Quang Dung ***

Hotel Quang Dung
Quang Dung
5,5

2 reviews over Hotel Quang Dung in het Nederlands

Is dit Vietnam of Noord-Korea?

Sacha, 12-10-2011

In het reisgezelschap stond dit hotel bekend als ons 'communistische hotel'. Door omstandigheden moesten we uitwijken naar dit hotel. Onze reisleiding gaf al aan dat dit een hotel was dat niet voor westerlingen bedoeld was, en dat was te merken. Op zich enorme kamers, maar kaal, leeg, en slecht afgewerkt. De badkamer had een bad, maar stond half in de ruimte en had geen douchegordijn, dus als je niet uitkeek een enorm waterballet. Wel is airco op de kamer aanwezig.

We hebben hier met de groep 's avonds gegeten, maar het eten was toch anders dan we gewend waren. Het leek wel of het hotel op ons na leeg was. Misschien dat daarom ook speciaal voor ons nog snel frisdrank en bier gehaald was.

Het ontbijt 's ochtends was mager naar onze westerse smaak, maar ook Vietnamees was er weinig keus.

Het hotel ligt afgezonderd op de weg naar de kalkrotsen toe. Je hebt echt het gevoel in een heel andere wereld te zijn, vandaar de vergelijking met Noord-Korea.

Gereisd met partner in september 2011

ongezellig hotel

ruud, 3-4-2011

Hotel ziet er in het geheel 'militaristisch' uit. Ongezellig, erg kale inrichting in hal en restaurant. Ook is de afbouw erg gebrekkig uitgevoerd. Kamer voldoet wel aan basiseisen (alles is aanwezig en schoon). Goed voor 1 nachtje. In de omgeving is niets te beleven.
Gereisd met vrienden in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quang Dung in Ninh Binh City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quang Dung zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quang Dung scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.