Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sunrise Beach Resort***** bij :

10 reviews over Hotel Sunrise Beach Resort in het Nederlands

Heel degelijk hotel

Nico, 4-4-2012

We hebben er net een weekje Nha Trang in de Sunrise Beach op ziitten. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Talenkennis van het personeel ligt duidelijk veel hoger dan in de rest van Nha Trang. Het grote pluspunt van de kamers is dat ze allemaal zicht op zee hebben. De kamers zijn heel ruim, maar de badkamers kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken. Gezellig zwembad en een kleine maar zeer functionele gym. Het hotel biedt geen animatie aan, maar dat was voor ons geen probleem. Tussen het strand en het hotel ligt een redelijk drukke weg, maar je word er vriendelijk overgeholpen. Misschien handig de eerse dag, maar na een tijdje wen je wel aan het verkeer en het rijgedrag van de Vietnamezen.
Gereisd familie in maart 2012

Super de Luxe!

Geert, 19-11-2011

Het hotel ligt een beetje uit het centrum, maar wel aan de boulevard. Aan de overzijde van de straat (je wordt geholpen bij het oversteken door de beveiligers, ook als het niet nodig is in onze optiek), ligt het strand. Geen prive-strand, maar wel prive-parasols en bedden. Regelmatig worden de handdoeken verschoond. Eten en drinken op het strand is geen probleem: je besteld en het wordt direct uit het restaurant gebracht. Aan het einde van de middag wordt het pas druk op het strand door de lokale bevolking.

Wij hadden kamers met zeezicht. Van alle gemakken voorzien, vooral de bedden waren super: erg groot en lekker! En erg schoon. Verder elke dag ook hier weer vers fruit.

Het ontbijt en het zwembad waren OK. De service is uitmuntend!

In de directe nabijheid zijn niet veel eetgelegenheden, daarvoor moet je naar het centrum toe.

Gereisd familie in juli 2011

Erg teleurstellend zeker geen 5-sterren

V, 19-8-2011

Het hotel moet je beoordelen op zijn 5* en prijs en daarom zeer teleurstellend.Het heeft geen echt private beach aangezien er een weg tussen het hotel en strand ligt. Op het strand staan een paar bedjes waar ze vanuit een waszak handdoeken pakken. De matrassen zijn erg hard en niet echt comfortabel. Als je er ligt dat staren de mensen je van boven op de boulevard ja aan en heb je last van de drukken weg. Het strand is openbaar dus komen er ook lokalen en verkopers. Niet echt genieten en zijn de plaatjes erg misleidend. Zowel bij zwembad als hotel is de zon snel achter de gebouwen na 16.00. Er is geen beachbar en komen de drankjes uit een lauwe koelbox. Dit is niet te vergelijken met bijvoorbeeld de exclusieve high level beach hotels in het nabije Hoi An(zoals Boutique hotel) De kamer is ok met prima bedden, de kussen waren echter dik en hard. Het interieur was beschadigd met een hele kleine kluis. De badkamer had beschimmelde kitranden. Water van warm naar koud. lokatie slecht !
Gereisd familie in augustus 2011

Zeer luxe, echt genieten!

Marianne, 11-8-2011

Ja, dit is wel heel erg luxe. We durfden bijna niet te gaan zitten in de lobby toen we met onze rugzak binnenkwamen, zo mooi zag het er uit! Mooie kamer die zeer goed werd verzorgd. Meerdere keren per dag komen ze langs voor handdoeken, gratis vers fruit, gratis water en 's avonds een bonbon! Het ontbijt is zeer uitgebreid, we dachten dat we alles hadden gezien, stonden er aan de andere kant nog evenveel schalen etc. We hebben heerlijk ontspannen gelegen bij het zwembad, zeer goede service ook hier. Handdoeken worden neergelegd, tips voor goede ligplek (in zon/schaduw met briesje), etc. Strand is aan de overkant van de weg en beveiliging helpt met oversteken, maar we waren al zo 'ervaren' dat dat niet nodig was :) Hier willen we nog wel een keer terugkomen!
Gereisd met partner in mei 2011

Goed 5* hotel, centraal gelegen aan het strand

Gea, 7-8-2010

Tijdens onze rondreis in Vietnam hebben wij 6 dagen in dit hotel uitgerust, is gelegen aan het strand/ boulevard (wel de weg oversteken). Heerlijk ontbijt met werkelijk alles, het beste ontbijt wat wij deze vakantie tegengekomen zijn.

Eens per week een vis/vlees buffet, alle vis wat je maar wilt...zeer goed.

Wel hadden wij een zeer hard matras en werden we in een rokerskamer geplaatst terwijl wij niet-rokers zijn. Jammer!

Ook vonden we het een ietwat grotesk, ongezellig aandoend hotel met veel luide klassieke muziek op de achtergrond..zelfs in het zwembad...de hele dag Straussie...

daarom zeer geschikt voor André Rieu liefhebbers.

Portiers die de deur voor je opendoen, security die je helpt de weg over de steken... hoog servicegericht allemaal. Zeer vriendelijk personeel.

Al met al wel de moeite waard.

Gereisd met partner in augustus 2010

helemaal super vooral de zeezicht kamers

b.bersma, 7-1-2010

Dit hotel voldoet boven alle verwachtingen. De service is uitstekend. Bij het prachtige zwembad word je bedje met 2 handdoeken klaargemaakt, goed schoon zwembad met mineralen ipv chloor.ok ligt iets van het uitgaanscentrum ong. 1,5 km.maar eentaxi erheen kost je nog geen euro! Het strand is met name super bij Louisiana hotel (heeft ook een zwembad) 2 stoeltjes en parasol per dag 2 euro.Eten bij Lingh Truc 2 is zeer goed en ook weer belachelijk goedkoop.Ook de excursies zijn goed en spotgoedkoop, deze moet je wel boeken bij een locaal bureau tenzij je een luxe excursie voor 2 wil, deze kun je in het hotel boeken (niet goedkoop dus, wel altijd waar voor je geld). Wij hebben er een top vakantie gehad, dec.2009
Gereisd met vrienden in december 2009

Luxe aan het strand

Esther Bakker, 13-8-2008

Luxe hotel aan het prive strand, dmv oversteken weg. Je wordt er met alle egards ontvangen. We hadden een deluxe zeezicht kamer. Ontzettend groot. Zeer goed ontbijt.

Strandbedden zeer goed en regelmatig worden er koude handdoekjes uitgedeeld door het personeel.

Geen gebruik gemaakt van de restaurants in het hotelm is vrij duur en aan de boulevard en om de hoek diverse leuke en gooedkopere restaurantjes te vinden.

Gereisd met partner in augustus 2008

Gerard de Groot, 3-1-2008

Ik ben hier onder tussen drie keer geweest in dit hotel en ik kan niets anders van zeggen dat dit hotel zeer goed is ,een van de beste hotels van nha trang
Gereisd alleenreizend in januari 2008

Moira van den Berg, 13-12-2007

Dit resort heeft ons hart gestolen. Wat een mooi resort met alles erop en eraan. Het personeel was ook zeer vriendelijk. Het onbijtbuffet was erg goed met veel variatie. Met de kerst zullen wij hier weer zijn,dit omdat wij reizen en dit ons zo goed is bevallen.
Gereisd met partner in november 2007

doreen albers, 9-3-2007

Wij hadden dit hotel op doorreis. De hotelkamer was geweldig. De badkamer nog mooier.

Het japans restaurant is niet aan te raden. Voor heel veel geld sta je zo weer buiten. Ongezellig en de maaltijd was het geld niet waard.

Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunrise Beach Resort in Nha Trang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunrise Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunrise Beach Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 10 reviews.