7 reviews over Hotel Mithrin Halong in het Nederlands

Acceptabel hotel

Sacha, 12-10-2011

Hotel dat een beetje verloren staat in de omgeving. Achter het hotel begint pas de echte bebouwing. Geen hotel als je Ha Long Bay lopend wil doen, dat is te ver weg. Kamer was oke, zeker vergeleken bij latere hotels. Echt vieze vloerbedekking zoals bij de andere recensenten had onze kamer niet. Het ontbijt is op de vide van de 2e verdieping. Westerse keuze was beperkt, Vietnamees ontbijt ruim aanwezig. 's Avonds ook gegeten in dit hotel, wat een echte aanrader is. Het is een van onze beste diners in Vietnam geweest, erg goed en lekker. De sfeer van het restaurant is wat minder, je zit in een hoek van de centrale hal, enigszins beschut, maar toch... Bedienend personeel spreekt amper Engels, wat een probleem kan zijn met bestellen.
    Gereisd met partner in september 2011

Slechte service

LJJ Planken, 1-4-2011

Zijn hier op dooreis een nacht geweest om Halong Bay te bezoeken.

Kamer was ok al was de vloerbedekking wat aan de smerige kant.

We hadden mooi uitzicht op zee.

Het avond eten was bar en boos evenals het ontbijt, wat niet bij gevuld werd!

Service van het personeel was ronduit slecht en tegen het brutale aan.

Gereisd met vrienden in maart 2011

Voor één nacht

H. Wiegmans, 1-3-2010

Hotel Mithrin Halong ziet er bij binnenkomst redelijk uit met de receptie links en het restaurant rechts. De vaste vloerbedekking op onze kamer zat onder de vlekken. Dat voelde smerig aan. De bedden zijn erg hard. De één houdt er wel van, de ander niet. In het trappenhuis trof ik zachte matrassen waarvan ik er één op het bed van mijn echtgenote heb gelegd. Zij heeft in ieder geval goed geslapen. De prijzen in het restaurant zijn voor Vietnamese begrippen aan de hoge kant. Hetontbijt was goed
    Gereisd met vrienden in februari 2010

Room with a vieuw!

Jan en Christien, 6-2-2010

De kamers zijn ruim en erg netjes. Prachtige badkamers met blinkend sanitair.

Vanaf het balkon (kamerbreed) heb je uitzicht op de baai, maar kijk daarbij niet omlaag, het is een grote bouwput en het hotel ligt dan ook eigenlijk op een verkeerde plek.

Gereisd met partner in oktober 2008

goed voor een paar nachten

Gerrie vd Zanden, 2-2-2010

Goed hotel mooie kamers maar de ligging is echt niks het staat in een wat aftandse omgeving we vonden het jammer van onze vrije ochtend want je kon nergens heen want het plaatsje is een straat met wat rommel winkeltjes.

En inderdaad bij de massage vragen ze veel tip .

Gereisd met vrienden in februari 2010

goed passanten hotel

peter, 2-9-2009

Het hotel ligt te midden van bouwprojecten al dan niet stil gezet en heeft weinig uitstraling. Wel goed zwembad met fris water.
      Gereisd met partner in augustus 2009

Ceuk, 3-1-2008

aardig hotel met saai uitzicht wel een zwembadje. Bij massage vragen ze veel tip
      Gereisd met vrienden in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mithrin Halong**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mithrin Halong in Hon Gay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mithrin Halong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mithrin Halong scoort een 7 uit 10 op basis van 8 reviews.