Hotel Lotus Hoi An ***

8,4

8 reviews over Hotel Lotus Hoi An in het Nederlands

Heerlijk hotel

linda, 17-8-2015

Het is een heerlijk hotel, ziet er leuk uit en de kamers zijn ruim. Elke dag nadat de kamers zijn schoongemaakt ligt er weer gratis koffie, thee en een verassing klaar. Ene keer fruit, andere keer koekjes. En 1 avond lag er een uitgeprint a4tje op ons bed met een sprookje. Super leuk. Verder alles wat al gezegd is, prima ligging, gratis fietsen, eigen prive strandje. Top.
Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijk gezellig hotel!

Inge, 19-2-2015

Gezellig en leuk hotel, mooie kamers, vriendelijk personeel, goed service, oa shuttlebus naar centrum en leen- fietsen.

Het was een verademing na de hectiek van Hanoi en de drukke rondreis, had hier best langer willen blijven

Gereisd met partner in januari 2015

Tussen stad en strand

LM2xinger, 12-5-2012

het Lotus hotel, Cua Dai Road, Cam Chau, kamer 203. Het hotel ligt bijna halverwege tussen het centrum van de historische stad (3 km) en het Cua Dai strand (2 km). Het Lotus hotel beschikt over een receptie, restaurants, bars, zwembad met ligbedden en poolbar. De kamers zijn netjes ingericht en voorzien van airco, minibar, telefoon, sat-TV, kluisje, koffie/theefaciliteiten, badkamer met bad of douche en balkon of terras. Onze waardering: 7,5.
Gereisd met vrienden in april 2012

Gemoedelijk hotel

Len koelman, 7-4-2012

Hotel ligt buiten het centrum. Laagbouw, kamers met balkon, zwembad. Barretje, lobby met zitjes, internet lobby gratis. 3 nachten tijdens rondreis. Gezellig hotel, goede kamers, vriendelijk personeel. Als je s avonds laat (22.30!) je sleutel ophaalt bij de receptie komt de medewerkster in pyjama onder de toonbank vandaan; ze ligt daar te slapen! Geeft wel zo'n huiselijk gevoel! Wij gingen het gezellige, toeristische centrum in met een taxi, kort ritje, kosten € 2.50. Ook een kookciursus gevolgd, erg

leuk.

Gereisd met partner in maart 2012

Gezellig hotel

nellyschreurs, 3-4-2011

Gezellig hoetel. Kamers zijn goed. Wij hadden een kamer met een apart zitgedeelte en twee badkamers. Kamer was schoon en gezellig ingericht. Wel werden wij ook, net als een vorige beoordeler, vroeg gewekt door het gekraai van de hanen. Ontbijt was goed. Naast het hotel kun je voor heel weinig geld kleding laten maken.Je zoekt het stof en het model uit en de dag erna is het klaar en... perfect gemaakt.
Gereisd met vrienden in februari 2011

Goed hotel maar erg lawaaierig.

l.strooband, 28-3-2010

Wij hadden een familie kamer met twee badkamers, maar rond 3 uur 's morgens begonnen de hanen van de buren op twee meter van ons bed de rest van de nacht om de seconde te kraaien. Dus zeer slecht geslapen.
Gereisd met vrienden in januari 2010

Super leuk hotel

Ruud, 15-10-2009

Dit kleine, maar superleuk ingericht hotel ligt iets buiten het centrum van de stad op ongeveer 10 min lopen. Je moet geen 4 sterren verwachten, maar de prijzen zijn erg laag en de service en schoonheid prima. kamers zijn niet groot. maar het is een echte aanrader!
Gereisd met partner in september 2005

Goed verblijf

M, 5-6-2009

We waren hier drie nachten. Het hotel heeft een charmante uitstraling. Mooie tuin en leuk zwembad. Het water daarvan was nogal warm, dus niet aangenaam voor een frisse duik. Goede kamers en rustige ligging.
Gereisd met vrienden in mei 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lotus Hoi An bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lotus Hoi An in Hoi An, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lotus Hoi An zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lotus Hoi An scoort een 8.37 uit 10 op basis van 9 reviews.