Hotel An Phu ***

Hotel An Phu
An Phu

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel An Phu bij:

1 review over Hotel An Phu in het Nederlands

Goed ruim opgezet hotel met zwembad

Babette, 16-4-2010

Dit is een prima hotel waar wij een aantal nachten hebben verbleven in de goedkoopste kamer (20USD). We hadden daarbij uitzicht op het zwembad vanuit een soutterainkamer met 2 twijfelaars, een nette badkamer met ligbad, toilet en grote wastafel. Ze hebben een groot restaurant op de bovenste verdieping waar je een mooi uitzicht hebt over de stad. Het eten is er so-so, ook liep er een grote rat door het restaurant toen wij er zaten. Wij vonden het wel vermakelijk, maar je moet er de lol van in kunnen zien denk ik. Ze hebben een goede balie waar je slaapbussen kan boeken waarin je wel "languit" in kunt liggen, een goede wasservice maar daarentegen kwamen wij erachter dat ze geen 1st aid kit achter de balie hebben toen we om een paar pleisters vroegen. Dat vond ik wel apart voor een dergelijk hotel.
Gereisd met partner in maart 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel An Phu in Hoi An, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel An Phu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel An Phu scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.