6,2

Matig

4 reviews over Hotel Vien Dong in het Nederlands

hotel met herinneringen

Rene, 23-9-2009

Dit hotel zal ik nooit meer vergeten. Kerstmis 1994. In het hotel een fiets gehuurd. We spreken over Vietnam in 1994. Na een uurtje fietsen brak de trapper af. Gevolg: een valpartij, een open vleeswond midden op mijn knieschijf en vele schaafwonden op ledematen een aangezicht. Bij het hotel aangekomen was men niet onder de indruk. Pleisters niet aanwezig. Nogmaals Vietnam 1994. Zelf contact opgenomen met een lokaal verpleeghuis. Twee zusters kwamen dagelijks de wonden verschonen. De dagen sleet ik in mijn kamer of aan het zwembad. De wond zou mij nog weken/maanden parten spelen.
Gereisd met vrienden in december 1994

Hans, 17-9-2006

Prima hotel op gunstige lokatie. Alhoewel het gebouwd is begin jaren negentig doet het ouder aan. Aardig personeel met uitzondering van de bediening in het restaurant. Daar waren ze ronduit onvriendelijk en chagrijnig. Het zwembad beviel uitstekend. Al met al krijg je waar voor je geld.
Gereisd anders in september 2006

Nico Bischops, 21-1-2006

Oud hotel met een goede ligging aan het strand en het centrum. Het personeel is zeer gastvrij. De kamers waren ruim en schoon doch het ontbijt was matig
Gereisd anders in januari 2006

azie liefhebber, 21-6-2005

Het hotel zelf is simpel en redelijk oud, het is een oud staatshotel met een jaren 70 interieur maar de ligging is perfect, vlak bij het strand en midden in het centrum. De mensen die er werken zijn zeer gastvrij, we werden door het hotel uitgenodigd om met hun het chinees nieuwjaar in te luiden, met de speciale maaltijden en vietnamese wijn. Heel leuk om mee te maken en ze willen je van alles vertellen en uitleggen. TOP!!
Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vien Dong in Ho Chi Minh City (Saigon), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vien Dong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vien Dong scoort een 6.2 uit 10 op basis van 5 reviews.