Hotel Orient

Orient
6,3

3 reviews over Hotel Orient in het Nederlands

Bram, 10-6-2008

We konden er met z'n drieën overnachten voor 30 dollar werd ons verteld aan de bali. We gaven ons passen en kregen een eenvoudige kamer met airco. Toen we wilden uitchecken werd ons verteld dat we 64 dollar moesten betalen... En daar sta je dan... Je moet gewoon betalen of je krijgt je pas niet terug. 64 dollar voor zo'n eenvoudige kamer is er zwaar over in zo'n land. Mij zien ze daar niet meer terug.
Gereisd met vrienden in juni 2008

Ria Simons- Janssen, 5-2-2008

Prima hotel! Schone kamers. Prima bedden.

Midden in het centrum waar veel toeristen (backpackers) komen.

Aan de achterkant van het hotel heb je geen last van de staatherrie.

Het onbijt is wat karig, maar je kunt altijd bij bestellen. De 2 persoons kamers zijn klein. Koffers kun je moeilijk kwijt.

Maar voor € 20,- per nacht heb je een 3 persoons kamer. Binnenkort vertrekken we weer naar Vietnam. Wanneer we weer in Saigon zijn, zullen we zeker weer logeren in het Orient Hotel.

Gereisd familie in januari 2006

peter, 23-8-2004

zeer eenvoudige kamers , schoon en met goede airco, orient heeft simpel ontbijt, maar voor 3 usd , kunt u ook goed buiten ontbijten, kamers zijn klein , maar goede bedden , receptie aardige mensen , ligging van het hotel, voor sfeer en gezelligheid uitstekend ,midden in het centrum,van het PHAM NGU LAU gebied , waar veel backpackers komen . ik heb er geslapen voor 15 usd per nacht ,kan ook nog goedkoper voor 7 usd en duurste is 20 usd ,geen ongedierte ,en elke dag schone bedden , voor het geld een aanrader
Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orient in Ho Chi Minh City (Saigon), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orient zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Orient scoort een 6.25 uit 10 op basis van 4 reviews.