7,3

6 reviews over Hotel Lac Vien in het Nederlands

Prima hotel

marcelowitsch, 30-1-2011

In Juli 2009 heb ik 3 nachten hier geslapen. Het hotel was prima. Het was er netjes en schoon. Helaas was ik over Ho chi min City niet erg enthousiast. Vanuit dit hotel kan je wel eenvoudig bij het back-packers gedeelte van de stad komen.
Gereisd met partner in juli 2009

Prima, eenvoudig schoon hotel, centrale ligging

henk, 8-11-2009

Hotel Lac Vien in Ho Chi Minh City, is een prima hotel, schone kamers. Het ontbijt is wat eenvoudig, maar genoeg lekkere hapjes in de omgeving te krijgen. Bij de receptie gastvrije ontvangst, erg vriendelijke mensen. In de directe omgeving en direct tegenover het hotel zijn er diverse kleine reisbureautjes waar je tegen zeer voordelige tarieven alle excursies kunt boeken, Mekong delta, Chi Chi tunnels etc.
Gereisd familie in april 2009

Degelijk hotel, geen topper.

Eddie Bogaert, 13-10-2009

Wij waren in dit hotel eind september 2009. Het is een redelijk goed hotel. De kamers zijn niet te klein en zijn schoon. Maar het ontbijt in dit hotel is wat ons betreft niet acceptabel. Het is wel héél erg karig. Wij hebben er dan ook voor gekozen om het ontbijt (uiteraard inbegrepen in de prijs van logies met ontbijt) te laten voor wat het was en zijn in de stad gaan ontbijten.

Het hotel kigt lekker centraal en je zit in een wip op allerlei belangrijke plaatsen van de stad. Samengevat waren we dus matig tevreden.

Gereisd met partner in oktober 2009

gewoon goed

petra en erik, 16-2-2009

Eerste nacht in Giant Dragon geslapen, maar na 1 nacht gillend weggegaan. Daarna in Lac Vien terecht gekomen en wat een verademing. Gewoon een lekker hotel met zeer een zeer schone kamer en badkamer. Leuke mensen en een top lokatie. Ontbijt iop ze Aziatisch. Karig, maar prima.
Gereisd met partner in februari 2009

gewoon goed

erik en petra, 16-2-2009

Eerste nacht in Giant Dragon geslapen, maar na 1 nacht gillend weggegaan. Daarna in Lac Vien terecht gekomen en wat een verandeming. Gewoon een lekker hotel met zeer een zeer schone kamer en badkamer. Leuke mensen en een top lokatie. Ontbijt op ze Aziatisch. Karig, maar prima.
Gereisd met partner in februari 2009

Goeie plek, prima hotel

Linda en Rob, 6-12-2008

Dit hotel ligt midden in het toeristencentrum van Saigon en er is in de omgeving genoeg te doen. Kamers van het hotel zijn erg schoon en prima. Tijdens het ontbijt kan je kiezen tussen ei en ei helaas is er weinig keus en dat is erg jammer voor een hotel wat verder prima is. Al met al een aanrader!
Gereisd met partner in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lac Vien in Ho Chi Minh City (Saigon), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lac Vien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lac Vien scoort een 7.33 uit 10 op basis van 6 reviews.