6,8

Matig

11 reviews over Hotel Hoang Hai Long in het Nederlands

Goede centrale ligging

Corine Hoijtink, 21-9-2014

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Een airport pick up is niet noodzakelijk, de kosten zijn ongeveer 15 dollar en met de taxi is het veel goedkoper. Het is wel rustiger om je te laten oppikken. De kamers worden dagelijks schoon gemaakt. Onze kamer was geen grote kamer, maar heb je dat nodig in zo'n stad? Het hotel ligt vlak bij de Ben Thanh markt en vlakbij de backpackers buurt waar veel leuke restaurantjes zitten.
Gereisd met partner in augustus 2014

Verschillende meningen in één reisgezelschap

Peter, 3-5-2014

Een hotel midden in de stad. Ik persoonlijk had het wel getroffen met de kamer. Zeer ruim en schoon. Ik moest wel zelf het bubbelbad aan de praat krijgen, want de motor zat vast en overdag kun je beter niet in je kamer blijven, want dan heb je de gehele dag discodreunen. Veel gasten van het reisgezelschap hadden erg kleine kamers en/of last van airco's en wasmachines, straatgeluiden etc. Gezien de ervaringen van de meeste leden van het reisgezelschap een matige waardering voor dit hotel. Maar ook het ontbijt was erg karig voor westerlingen.
Gereisd met vrienden in mei 2014

gooie plek

veldmuis, 2-1-2013

mooie ligging vlak bij het centrum.we zijn hier 2 nachten geweest wel op verschillende dagen.ontbijt is simpel maar voldoende.en als je iets wil drinken bij de bar beneden bij het hotel reken dan gelijk af.ik heb hier twee maal een discussie aan moeten gaan over het te betalen bedrag.
Gereisd met vrienden in december 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hoang Hai Long*** bij :

Je moet het hier treffen

Sacha, 13-2-2012

Hier tweemaal overnacht in twee verschillende kamers. Met twee verschillende ervaringen. Eerste keer hadden we een kleine kamer aan de voorzijde van het hotel. Het tweepersoons bed stond met de zijkant tegen de muur, omdat er anders geen ruimte meer over was. Badkamer was wel oke. De tweede keer hadden we een kamer aan de achterkant, met een kleiner raam. Maar deze kamer was dubbel zo groot met 2 queen size bedden en grotere badkamer. Ik vond de 2e kamer beter dan de eerste.

Ontbijt is in de zaal achterin het hotel. Verwacht geen hoogstandjes, wees blij dat er iets te eten is wat je lust. Vooral Vietnamese keuken. Ook diner en lunch hier gegeten. Was goed te doen, maar verwacht er niet teveel van. Blijkbaar hebben ze weinig ervaring met gasten die hier willen eten, personeel had hier niet echt op gerekend en kennis van Engels is slecht.

Internet is gratis bij de vele terminals in de eetzaal en lobby.

Hotel ligt op redelijke loopafstand van de betere restaurants.

Gereisd met vrienden in september 2011
?

Voldoende hotel

CEES, 3-12-2011

As je pech hebt dan krijg je een binnenkamer, zonder een raam. Alleen een deur. Gewoon terugaan en vragen om een andere kamer. Het ontbijt is voldoende, maar enige coordinatie mbt de aanvoer van eten is er niet. Soms onnodig lang wachten op bv brood - koffie-thee. Vriendelijk personeel. Mooie ligging voor uitstapjes bijvoorkeur te voet. Ga in de avond buiten de deur eten. Niet te duur en van prima kwaliteit.
Gereisd met vrienden in november 2011

Waar voor het geld....

rob, 4-10-2011

Aardig hotel,gelegen aan een drukke weg.Uitzicht is niet veel soeps..je kijkt op andere gebouwen.Gelegen in district 1>> alle bezienswaardigheden in de buurt.Personeel zeer vriendelijk.leuk en behulpzaam.Prijs in vergelijking met de kwaliteit is okay.Kamers: vanwege onze vroege aankomst werden we gedumpt boven in aan de achterzijde, de volgende dag, met excuses, zo ongeveer de mooiste kamer gekregen.

Ontbijt is goed tot zeer goed te noemen...dineren in het restaurant niet aan te raden> duur en slecht!

Gereisd met partner in juni 2011

Goede ligging

Monique, 28-9-2010

Prima hotel, goede ligging.

S ávonds de avondmarkt voor de deur.

Hadden een suite, niet overdreven groot, maar goed te doen.

Gereisd met partner in september 2010

matig hotelgedeelte.

R.v.S., 1-3-2010

Na reeds eerder te hebben overnacht zijn we nu terug voor 1 nacht, nu werden wij in het gedeelte Dragon hotel ondergebracht waarvan de kamer beduidend minder was.

Klein en achter het raam zat een blinde muur dus je voelt je aardig opgesloten verder zijn alle faciliteiten van het hotel te gebruiken waaronder gratis internet

Gereisd met vrienden in februari 2010

redelijk hotel gunstig in het centrum gelegen

R.v.S., 1-3-2010

Dit was het starthotel van de groepsreis, hotel is in het (drukke) centrum gelegen bestaat eigenlijk uit 3 hotels die zijn samengevoegd wij zaten in het eerste gedeelte met de kamers aan de buitenkant, de kamer was ruim ook de badkamer voldeed aan een *** hotel.

Het uitzicht aan de achterkant was redelijk, maar als je naar het spa gedeelte gaat op de 11e verdieping heb je een mooi uitzicht over Saigon of al te wel Ho shi min stad.

Het ontbijt is goed al misten wij wel wat westers beleg bv kaas ham worst etc. al met al waren wij niet ontevreden over ons verblijf.

Gereisd met vrienden in februari 2010

goed voor een paar nachten

Gerrie vd Zanden, 31-1-2010

Jammer dat we een kamer zonder ramen hadden dat valt niet mee als je ruimte vrees hebt verder wel netjes en goede ligging.
Gereisd met vrienden in januari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hoang Hai Long*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hoang Hai Long in Ho Chi Minh City (Saigon), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hoang Hai Long zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hoang Hai Long scoort een 6.82 uit 10 op basis van 11 reviews.