Hotel Grand ****

Grand
7,7

12 reviews over Hotel Grand in het Nederlands

Mooi Hotel midden in het centrum

jozef_van_oerle, 23-8-2011

Mooi hotel dichtbij het centrum.Onze gids woonde om de hoek en na een week met dezelfde gids te hebben doorgebracht werden we bij hem thuis uitgenidigd.Prachtige tijd beleefd daar.In de lokale restaurantjes gaan eten en s morgens joggen in het centrum voor het leven opgang kwam.Zeker aan te raden om deze reis te boeken langs het vietnamees reis bureau
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2005

gewoon standaard

hugo jambon, 17-12-2009

een ietwat verouderd hotel, kamer was vrij klein en gelegen aan achterzijde

er zijn betere hotels aan dezelfde prijsklasse te vinden

Gereisd alleenreizend in mei 2009

prima hotel

liefhert, 2-8-2009

Prima hotel op goede locatie in de stad. Personeel heeft inderdaad af en toe wat aanmoediging nodig maar is uiteindelijk wel behulpzaam. Ontbijt is goed maar keuze voor de westerling die geen rijst of soep wil eten, wel wat beperkt. Kamer is netjes en inderdaad iedere dag vers fruit. De schoonmaak maakt wel de nodige herrie, ze dragen een walky talky waarvan het geluid soms wel erg hard staat, dan is uitslapen er niet meer bij.
Gereisd met partner in december 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grand bij:

Locatie is goed, personeel een drama

Harald, 21-1-2009

Personeel lijkt totaal niet geinteresseerd in de gasten, ze zijn sjacherijnig, klant onvriendelijk, niet behulpzaam, ongeinteresseerd en nors.

Het lijkt wel alsof een klant meer of minder ze werkelijk niets uitmaakt.

Gereisd met vrienden in januari 2009

Erik & Sandya de Ruijter, 7-4-2008

We hadden een DeLuxe kamer in de New Wing. Echt ruim, en elke dag verse fruitschaal op kamer.

Hotel ademt de echte 'Grand' sfeer uit, wie het gelijknamige lied van Procol Harum kent zal veel aspecten (o.a. het personeel en de gangen) herkennen. Subliem ontbijtbuffet em mooie ligging in centrum aan populaire winkelstraat. Zwembad in kleine binnentuin valt wat tegen.

Gereisd met partner in april 2008

Ina Ceelen, 21-9-2007

Hotel met een warme uitstraling en vriendelijk personeel. Ligt in een leuke wijk van Saigon met keuze tussen de dure winkels en de gezellige marktjes. Een plek om terug te komen!
Gereisd met vrienden in maart 2004

John en Marjo, 11-7-2006

Zeer goed hotel met uitrgebreide service.

Luxe kamers met fantastische bedden, uitgebreide badkamer met douche, ligbad dubbele wastafel en perfecte airco.

Personeel zeer vriendelijke en behulpzaam.

Aanrader: de antieke art-decolift !

Gereisd met vrienden in augustus 2004

neefs ingrid, 17-6-2006

op 14 dagen zijn we 4 maar terug geweest

zeer vriendelijk personeel

mooie kamers en een goed zwembad

let wel op zeer glad rond het zwembad

Gereisd met vrienden in juni 2006

jasmin, 23-10-2005

twas daar echt spr de kamers waren ook wel mooi vond ik

heel mooi alleen spijtig dat het in de stad lag terwijl dat ook leuk is als je een typpe bent die graag shopt

maar de prijzen van de souvenir winkels liggen wel heel erg hoog

Gereisd anders in oktober 2005

elise, 28-8-2005

Op zich een prima hotel. De kamers zijn wel aan een opknapbeurt toe. In vergelijking met de andere 4 sterren hotels waarin we tijdens onze rondreis verbleven, vonden we het Grand Hotel toch wel wat minder. Het terras op de 12e verdieping is wel zeker de moeite waard.
Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grand bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand in Ho Chi Minh City (Saigon), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand scoort een 7.67 uit 10 op basis van 12 reviews.