Hotel Swiss-belhotel Horison ****

Swiss-belhotel Horison
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Swiss-belhotel Horison bij:

3 reviews over Hotel Swiss-belhotel Horison in het Nederlands

Hotel ligt buiten het centrum

Reyns Christian, 10-7-2009

Heel mooi en verzorgd hotel. Prachtige loundge. De kamers zijn ruim en heel net. De ligging van het hotel is eerder een minpunt.
Gereisd met vrienden in april 2009

carla kunz, 2-1-2006

mijn man was hier voor werk, ik voor plezier. We bleven 5 weken in mei/juni 2005. een heel plezierig hotel met goede bedden maar voor mij was de afstand naar het oude centrum (winkels, kapper, restaurants)te ver.Beter dan taxi's is een fiets te huren voor die periode. Kapper/beauty salon in hotel is niet zo goed, evenals reisbureau.Restaurant daarentegen goed maar wat prijzig. Goede laundry in de buurt. Via receptie goed kaarten te regelen voor uitvoeringen in Opera House.
Gereisd anders in januari 2006

jos, 29-5-2005

kortom een zeer goede keuze ruime kamers,een zeer uitgebreid ontbijt+goede ala carte en buffet resterants.
Gereisd anders in mei 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Swiss-belhotel Horison bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Swiss-belhotel Horison in Hanoi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Swiss-belhotel Horison zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Swiss-belhotel Horison scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.